221 Reacties
één maand geleden
Ik heb gisteren te horen gekregen dat ik maandag 4 november ingeleid ga worden. Ben dan 38+3. Ik word ingeleid ivm een groot geschat kindje.
Omdat het al een poosje rommelt bij mij en ik wel al weeën heb. Alleen niet sterk en regelmatig genoeg nog. Gaan ze zondag eerst kijken of de baarmoedermond al rijp is en ik misschien al ontsluiting heb. Zo ja worden maandag de vliezen gebroken. En anders mag ik met een ballonnetje naar huis tot maandag. Word heel spannend allemaal.
één maand geleden
Reactie op tdkramer
Iemand ervaring met genoeg ontsluiting hebben dmv ballon maar dat de baarmo ...
Ik had na de 2e ballon 2 cm maar nog baarmoedermond was nog niet goed. Ik kreeg toen 2 keer de misopostrol tabletten, middag en avond. De volgende ochtend 8:30 had ik 3 cm, mond was goed en hebben ze de vliezen gebroken
één maand geleden
Reactie op tdkramer
Iemand ervaring met genoeg ontsluiting hebben dmv ballon maar dat de baarmo ...
Toevallig ik! Gisteravond ballontje, viel er na 2 uur uit. Maar inderdaad baarmoedermond nog niet verstreken, en mijn kindje ligt echt diep ingedaald dus onderzoeken zijn vervelend. Heb nu ongeveer 1,5 uur geleden de eerste 2 tabbleten gekregen 😅 Heb wel veel harde buiken en echt gigantische kramp, maar nog geen echte weeen.
één maand geleden
Reactie op XS98
Toevallig ik! Gisteravond ballontje, viel er na 2 uur uit. Maar inderdaad b ...
Ohhhh wat bizar! Ik heb echt precies hetzelfde als jij nu… fijn dat je harde buiken hebt!!! Het is belangrijk dat het iets doet begreep ik net, ik heb echt nergens last van namelijk…
Hier komen ze om half 1 weer nieuwe pillen brengen en eventueel even voelen… ik hoop zooooo dat het wat heeft gedaan. Lig er al sinds gisterochtend en ben er klaar mee, laat maar beginnen dat circus…
Hou me op de hoogte! Ben benieuwd hoe het bij je gaat
één maand geleden
Reactie op tdkramer
Ohhhh wat bizar! Ik heb echt precies hetzelfde als jij nu… fijn dat je hard ...
Het lijkt me zelfs nog vervelender als het niets doet, als ik het zo lees 😢 Hopelijk mag het bij jou snel ook gaan starten! Snap heel goed dat je er klaar mee bent hoor, ik sinds gisterenavond maar dus ook echt harde buiken, ontzettende krampen en heb nu zoiets van laat de echte weeen komen, ik wil onze kleine zien ☺️
Zodra ik een nieuwe update heb, laat ik het weten! Doe jij het ook? Ik ga duimen voor je 🥰
25 dagen geleden
Reactie op tdkramer
Ik mag door, zo fijn… 3cm ontsluiting en nu wachten op verloskamer om vliez ...
Ooooo heerlijk! Hier was het nog niet helemaal met mijn baarmoedermond.. Ik heb een uur geleden ongeveer 2e dosis gehad en krampen worden nu wel heftiger.
Ga zo toch maar ff op t knopje drukken en zien of ze kunnen kijken of ze al vliezen kunnen breken 🙈
Hopelijk gaat het nu een stuk sneller bij je!
25 dagen geleden
Reactie op tdkramer
Ohhhh wat bizar! Ik heb echt precies hetzelfde als jij nu… fijn dat je hard ...
Heeft het effect gehad de pillen? Ik heb 2 dagen de ballon gehad maar 2 cm ontsluiting en gisteren eventjes weeen gehad. Vandaag al de 4 e tablet maar ook helemaal niks geen kramp of harde buik🥲 ze gaan pas morgen ochtend voelen de 4 e dag dan al😭
25 dagen geleden
Reactie op essieeek
Heeft het effect gehad de pillen? Ik heb 2 dagen de ballon gehad maar 2 cm ...
Jeetje wat heftig voor je! Hier wonder boven wonder hebben de eerste twee tabletten geholpen… ik had ook eigenlijk geen kramp of harde buiken maar verloor wel stukjes slijmprop. Met checken had ik toen 3cm dus godzijdank heeft het wel geholpen.
Ik hoop echt voor je dat het bij jou ook snel zal gaan werken, want vier dagen deze ellende word je helemaal gek van
25 dagen geleden
Reactie op tdkramer
Jeetje wat heftig voor je! Hier wonder boven wonder hebben de eerste twee t ...
Ohh wat fijnn! Ik wacht ook nu op 3 cm dan kunnen ze mn vliezen breken en weeenopwekker geven. Ja ik word er echt niet goed van je kan je rust ook niet helemaal pakken en moet nog beginnen als het ware🥲🥲 ik had vanmiddag een hele grote slijmprop verloren maar geen verandering. Heb je nu weeenopwekkers gekregen?
25 dagen geleden
Reactie op essieeek
Ohh wat fijnn! Ik wacht ook nu op 3 cm dan kunnen ze mn vliezen breken en w ...
Nou, wie weet is het door de slijmprop allemaal wat beter in werking gezet! Hou moed meid, je bent er echt bijna!!! Ik snap je frustratie enorm
Ik wacht al 5 uur tot er een verloskamer vrij komt, dus dat is ook echt om te janken…. 🥲 alles ligt eigenlijk vol, dus zal wel een nachtwerkje worden dit pfff
Gaan ze vandaag nog bij je checken of echt morgen pas weer?
25 dagen geleden
Reactie op tdkramer
Nou, wie weet is het door de slijmprop allemaal wat beter in werking gezet! ...
Oh nee echt jeejtje wat erg, hoop dat er snel eentje vrijkomt! Jaa ik had niet gedacht dat de eerste fase zo lang zou duren 🥲 morgen ochtend gaan ze pas weer checken dan hoop ik echt op paar cm erbij🥹 hopelijk verloopt de bevalling snel voor ons allemaal
25 dagen geleden
Reactie op irish811
Ik heb vanavond een ballon gekregen en kreeg vrij flinke menstruatie krampe ...
Ik had ook gelijk na het plaatsen krampen die heel de dag aanhielden. Het werden zelf weeen in de middag uren die ik moest weg puffen, maar het hielp maar 1 cm 🥲 hopen dat het bij jou meer heeft gedaan