47 Reacties

25 dagen geleden

En hoe nemen jullie dit mee? Ik heb alles in een grote koffer gedaan. Zowel voor mij, mijn man en onze baby. Maar mijn man vond het nogal overdreven 😅🤣 Die zei kan je dit nou niet in een klein koffertje meekrijgen?

25 dagen geleden

Reactie op Guusje2

En hoe nemen jullie dit mee? Ik heb alles in een grote koffer gedaan. Zowel ...
Heb een sporttas en een extra shopper mee (de shopper heeft ruimte voor de laatste dingetjes)

25 dagen geleden

Reactie op Guusje2

Ik heb een weekendtas voor mezelf, en de luiertas voor de baby.. voor m’n man heb ik niks, als die iets mee wilt moet ie het zelf maar regelen

25 dagen geleden

Reactie op Guusje2

Bij mijn eerste had ik amper wat mee en paste het in een kleine weekendtas. Dat werd een spoedkeizersnede en daarna samen met de baby een week in het ziekenhuis gelegen. Toen kwam ik dus een hoop tekort en moest mn man extra kleding enz bijhalen. Nu van geleerd en heb voor zowel de kleine als voor mij voor 3 dagen aan kleding mee. Dus ik heb een weekendtas voor mezelf en een kleinere weekendtas voor de baby en mn man z'n kleding past daar nog wel bij.

25 dagen geleden

Wat hebben jullie veel mee🫣. Bij mijn eerste bevalling mocht ik de volgende ochtend meteen naar huis.