47 Reacties

één maand geleden

Wilde naar de Tilburgse kermis zonder te beseffen dat ik dan helemaal nergens in mag..

één maand geleden

De portable blender gevuld en te laat beseffen dat er geen dop op zit. En dus alles er via de onderkant weer uitliep 😅

één maand geleden

Telkens dingen op de verkeerde en meeste gekke plekken terug leggen. Gisteren weer de mayonaise in de bestekla gelegd🤣 konden we ook weer weggooien. Naar boven lopen voor een doel en met iets anders terug komen waardoor je weer naar boven moet. Iets vragen aan mn partner en dan heeft hij daar al antwoord op gegeven en ik ook en vervolgens weer dood leuk opnieuw vragen 🤣

één maand geleden

Ook soortgelijk als jouw verhaal. Dacht korting te krijgen bij een restaurant op mijn hele bestelling en verzilverde mijn punten, bleek het voor een burger te zijn die ik sowieso niet kan eten (want vegan) dus dat was dom 🫣 Voelde me wel beter toen mijn man zei dat hij ook hetzelfde dacht toen hij de korting zag, maar eerlijk gezegd zou ik normaal wel beter gekeken hebben.. 😂

één maand geleden

Bifi worstjes meenemen uit de supermarkt omdat ze zo lekker zijn, terwijl je naar huis loopt bedenken dat je ze helemaal niet mag eten🤣

één maand geleden

Bij warm weer op het sporten zegt een mam, we kunnen ook bij de supermarkt biertjes kopen en lekker kletsen en wat drinken! Alleen weet ik dan niet hoe ik thuis kom. Waarop ik zeg, dan wijzen we iemand aan en die moet ons dat allemaal thuis brengen. Waarop ik 5 sec later denk, kak dat ben ik wat ik mag helemaal niet drinken 😂😂😂

één maand geleden

naar de winkel, boodschappenlijstje vergeten, geen idee meer hebben wat ik nou precies nodig had... om god weet welke reden enkel sandwiches en hummus gekocht. Bleken die twee dingen niet eens op mijn lijst te staan 🤣

één maand geleden

Laatst had ik een uitje van het werk. We gingen een o.a. een wandeling maken + het was warm; dus ik wilde goede schoenen meenemen en een gevulde waterfles. Eerste keer in de auto: schoenen vergeten en waterfles niet gevuld Tweede keer in de auto: schoenen meegenomen maar waterfles binnen laten liggen, er ook achterkomen dat mijn pinpas en rijbewijs niet in mijn tas zitten. Derde keer in de auto: alles in de auto, maar wederom zonder waterfles Vierde keer in de auto: eindelijk alles in de auto 😅😂

één maand geleden

Merk ook dat mijn pregnancy brain verder gaat dan gewoon vergeten.. ik raak ook moeilijk uit mijn woorden soms 😅 zinsbouw die niet klopt, onsamenhangende verhalen, of zeg dingen die totaal niet passen. Bijvoorbeeld 'slaapwel' zeggen ipv 'proost' 🙈 Of toen iemand mij een fijne avond wenste bij vertrek op restaurant, zei ik doodleuk 'hallo!" 🤣

één maand geleden

Enorme trek hebben in een ovenschotel met bloemkool, thuiskomen met alle boodschappen.. behalve bloemkool 🤦🏼‍♀️ Al 4 (!) keer bij het pakketpunt gestaan zonder legitimatie, waarvan 2x op 1 dag En alles wat niet in m’n agenda staat qua afspraken is niet gemaakt 😂

één maand geleden

Haha oké dit is de grap van de eeuw. Mijn man was al de hele avond/ochtend grapjes aan het maken over de verkeerde kaartjes. Komen we aan bij de kaart controle mogen we gewoon doorlopen met de kinderkaartjes 🤣 👌🏻

één maand geleden

Ik wist bij de apotheek de geboortedatum van mijn man niet meer. Hij is 4 dagen na mij jarig...

één maand geleden

Koffie maken en ondertussen even naar wc.. koffie helemaal vergeten en gaan werken boven… paar uur later beneden komen, koude koffie vinden…. Nieuwe gemaakt… telefoon aangenomen ondertussen… naar boven en weer vergeten.. ik gaf het op. Geen koffie voor mij op woensdag 😂

één maand geleden

Reactie op EMBO

Merk ook dat mijn pregnancy brain verder gaat dan gewoon vergeten.. ik raak ...
Hahahaha oooh dit herken ik ook zo erg!! 😂 Op werk heb ik nu standaard chatgpt open staan omdat ik doodnormale zinnen niet normaal meer kan formuleren. Ik kijk er dan naar, weet dat het van geen kant klopt maar mijn brein krijgt het maar niet voor elkaar om de zin juist te maken. Dus nu meerdere keren op de dag de vraag aan chatgpt: wil je deze zin correct maken?

één maand geleden

Ik was vandaag de naam van mijn buurman kwijt tegen de buurvrouw. Oh totale Black out gewoon.. wel gelijk gezegd dat de zwangerschap dementie sterk aanwezig is. Maar oh wat voel je je lullig dan op dat moment 😅

één maand geleden

Reactie op EMBO

Merk ook dat mijn pregnancy brain verder gaat dan gewoon vergeten.. ik raak ...
Ik heb dit zo veel nu! Ik kan gewoon geen normale zinnen meer maken af en toe 😅😅

één maand geleden

Het rotortje van de staafmixer willen schoonmaken met je vingers terwijl hij AAN staat. Bedacht me op het allerlaatste moment, voelde het blad al langs mijn vingertoppen gaan 🫠🫠

één maand geleden

Reactie op jwlt93

Het rotortje van de staafmixer willen schoonmaken met je vingers terwijl hi ...
😱😱

één maand geleden

Reactie op EMBO

Merk ook dat mijn pregnancy brain verder gaat dan gewoon vergeten.. ik raak ...
Hier ook enorm last van. En dat terwijl ik in de klantenservice werk. Levert soms wel hele grappige gesprekken op🤣

één maand geleden

Autosleutels aan de kapstok hangen. Of weglopen om iets te pakken/doen en het niet meer weten, gelukkig helpt teruglopen naar de plek waarop ik het bedacht vaak nog wel 😂