47 Reacties

één maand geleden

Bij een zaakje waar wij vaker wat drinken ben ik gisteren even wat gaan drinken met mijn zoontje. Normaal is mijn man ook mee, maar die moest nu werken. Wij afscheid nemen van het personeel daar, want we gaan verhuizen. Ik wil afrekenen maar er staat een rij, dus ik dacht dan zet ik mijn zoon in de kinderwagen bij de kassa en ga ik even plassen. Na het plassen zo staan kletsen dat ik naar huis loop en thuis besef dat ik niet betaald heb🙈 Gelukkig kennen ze ons dus en heb ik mijn man eropaf gestuurd om te betalen. Maar ik schaamde me kapot🙈

één maand geleden

Ik was vandeweek mijn telefoon (weer) kwijt en bleek hem tijdens het opruimen van de was in de handdoeken la in de badkamer gelegd te hebben, terwijl hij op stil stond. Het is dat ik ging douchen erna en een handdoek pakte en hem ineens zag liggen haha.. Of de vaatwasser leeg ruimen en de glazen in de koelkast willen zetten.. of juist andersom, een glas willen pakken maar voor de koelkast staan😅

één maand geleden

Als taalnazi vind ik het bijzonder vervelend hoe slecht m’n taal op dit moment is. Fatsoenlijke zinnen vormen is er niet meer bij.

één maand geleden

Reactie op DaCha

Als taalnazi vind ik het bijzonder vervelend hoe slecht m’n taal op dit mom ...
Ohhh dit herken ik ook zó goed! 😅

één maand geleden

Ik was net een cake aan het bakken. Moest gemalen steranijs in. Had echt bijna korianderpoeder erin gegooid 😂. Opeens dacht ik wat ruiken die kruiden gek. Anders hadden wij een bijzondere cake gehad 😜

één maand geleden

Vorige week wist ik gewoon m’n pincodes niet meer. Eerst bij de kapper met mijn eigen pinpas, grapte ik dat ik het dan met van de boodschappenpas ging betalen maar ook die wist ik in ene niet meer. Betaald via tikkie. En een paar uur later in de supermarkt wist ik de pincode nog steeds niet, pas geblokkeerd. Toen kreeg ik een heldere ingeving voor m’n eigen pincode: en die was gelukkig goed. Anders had ik 2 geblokkeerde passen en geen boodschappen. Dit is me nog nooit overkomen. 😅

één maand geleden

Reactie op Xx2021

Vorige week wist ik gewoon m’n pincodes niet meer. Eerst bij de kapper met ...
Dit had ik laatst met mijn DigiD username 😅 kon maar niet uitvogelen waar de hoofdletter moest en heb het echt een uur lang geprobeerd tot ik goed gokte of het me weer kon herinneren 🥲

één maand geleden

Ik vergat het gas uit te draaien na gebruik van de pit 😂 gelukkig kwam ik er na het afgieten achter ipv veel later 🫠

één maand geleden

Speciaal naar de lidl gaan voor een bepaald product uit de folder. Boodschappen doen, thuis komen en je af vragen waarom je ook alweer naar de lidl ging..

één maand geleden

Ik had net koffie aangezet voor mn vriend. Om vervolgens de koffie weg te gooien omdat ik dacht dat het oude koude koffie was🙄👏🏼

één maand geleden

Reactie op Elizakevin

Ik had net koffie aangezet voor mn vriend. Om vervolgens de koffie weg te g ...
Haha koffie zetten blijkt een ding te zijn. Ik had het apparaat eerst aangezet zonder cupje, daarna aangezet (en weggelopen) zonder kopje terug eronder en daarna aangezet, maar was het water natuurlijk op🫠.

één maand geleden

10x nadenken over hoe m'n dieren ook alweer heten 🫣 Maar ook andere hele simpele dingen vergeten. Kom ook moeilijk uit m'n worden vaak

één maand geleden

Mijn fietssleutel in de fiets laten zitten, mét daaraan de sleutel van de fietstrommel waar hij in staat. Ik kan nu dus niet bij mijn fiets en moet wachten tot de buren terug zijn van vakantie

één maand geleden

Niet zulke specifieke dingen als jullie, maar wel vaak verkeerd rijden of een afslag missen in de auto!

één maand geleden

Ik raakte net helemaal in paniek omdat ik mijn telefoon kwijt was, overal in de auto gekeken en vroeg of mn partner me wilde bellen. Zegt ie “je weet dat je hem gewoon in je hand heb eh” yepp heel stom, had het niet door omdat ik al boodschappen in mn handen had🙈🙈

één maand geleden

Driftig in de berging inpakken voor onze verhuizing. In mijn drukte merkte ik niet eens dat ik alle dozen voor de deur had geplaatst en mezelf had ingesloten. De dozen waren veel te zwaar voor mij om aan de kant te duwen/tillen en er was ook nog maar weinig ruimte. Vond het nogal stom van mezelf dus ik moest lachen, maar ik raakte ook behoorlijk in paniek en moest tegelijk huilend. Gelukkig kon mijn vriend me bevrijden. Hij begreep trouwens niet waarom ik lachte en huilde tegelijk (ik achteraf ook niet)

één maand geleden

Ik ben in begin van de zwangerschap gaan wandelen met de hond terwijl ze nog geen riem om had. Gelukkig kwam ik daar snel achter. De riem had ik wel in m'n handen al 🙈

één maand geleden

Bij thuiskomst van een uitje met ons gezin heel verbaasd zijn over een bezorgd pakketje in de hal, die we dus niet zelf hadden kunnen aannemen. Even later belde de buurvrouw aan met mijn huissleutels in haar hand (zelf nog niet gemist 😂), die had ik aan de buitenkant van de deur laten zitten 🤪 De PostNL bezorger had ze aangetroffen in de deur en nadat hij ons pakketje vriendelijk binnen had gezet even afgeleverd bij de buren. Thank god haha 🙏😅

één maand geleden

Ik was bij de tandarts, en ik dacht ah super ik kan de volgende afspraak gewoon in januari tijdens mijn verlof inplannen dan heb ik alle tijd! Niet over nagedacht dat er dan een baby is waar ik voor moet zorgen :'D Is het eigenlijk acceptabel om de baby dan mee te nemen?

één maand geleden

Reactie op kristab88

Ik was bij de tandarts, en ik dacht ah super ik kan de volgende afspraak ge ...
Bij een controle ging dat met mijn zoontje super makkelijk.. Slaapt toch alleen maar haha