47 Reacties

één maand geleden

Reactie op kristab88

Ik was bij de tandarts, en ik dacht ah super ik kan de volgende afspraak ge ...
Ik heb mijn afspraak ook in januari staan, haha. Ik kijk het nog gewoon even aan, je kan altijd afzeggen namelijk.

één maand geleden

Reactie op EMBO

Merk ook dat mijn pregnancy brain verder gaat dan gewoon vergeten.. ik raak ...
Deze is voor mij ook heel herkenbaar. Ik voer ook vaak gesprekken in het Engels op mijn werk, maar dat is nu haast geen doen haha…kom haast niet uit mijn woorden, echt beschamend.🙈

één maand geleden

Roomkaas op je brood smeren, vergeten dat het roomkaas is, er bovenop gestampte muisjes gooien en dan bij de eerste hap erachter komen dat je ipv boter dus roomkaas op je brood hebt wat echt een heel vieze combi is met gestampte muisjes.🙊

één maand geleden

Druiven in een bakje gedaan om naar werk mee te nemen. Volgende ochtend nergens te vinden… lag in de vriezer 🤓

één maand geleden

Reactie op Danielle02023

Druiven in een bakje gedaan om naar werk mee te nemen. Volgende ochtend ner ...
Dat zijn wel lekkere snoepjes bevroren druiven!

één maand geleden

Ik dacht laatst bij het tandenpoetsen van m’n dochter (2 jaar) “hé wat doe je nou vervelend!” De hele tijd die tandenborstel er met haar mond uitduwen en lippen stijf op elkaar houden, dat doet ze anders nooit. Kwam ik er na een minuut kloten achter dat ik niet de kindertandpasta maar onze eigen tandpasta op had gedaan. Snapte direct waarom ze zo “vervelend” deed. 😅

één maand geleden

Reactie op kristab88

Ik was bij de tandarts, en ik dacht ah super ik kan de volgende afspraak ge ...
Ja geen enkel probleem(tenzij je debaby echt niet paar min weg kan leggen). Als ze iets ouder zijn kijken ze dan ook de melktandjes na tegelijkertijd om te wennen.