Hoi dames,
Ik heb gisteravond op vakantie zonder na te denken een beetje Deet op mijn armen en benen gesmeerd (30%). Nu lees ik overal dat het afgeraden wordt en voel ik me echt mega schuldig. Let overal goed op maar hier eigenlijk niet naar gekeken. Iemand ervaring mee?
Nou heb ik ook wel ‘s gedaan hoor. Zou me er niet te druk om maken, het is nu toch al gebeurd. Het is m’n eerste zwangerschap maar ik geloof niet dat je baby daar iets aan overhoudt
Ik heb 50% gebruikt, 3 avonden een klein beetje. Er was namelijk niets anders te koop en werkelijk overal muggen. De VK zei dat ik me echt geen zorgen hoefde te maken. Het was niet veel :)
Voor het vervolg zou je deze kunnen overwegen:
https://hemnature.com/products/incia-natuurlijk-middel-tegen-insectenbeten-50ml#:~:text=INCIA%20Natuurlijk%20Middel%20tegen%20Insectenbeten%20is%20een%20lotion.,voor%20optimale%20bescherming%20tegen%20insecten.
Ik heb 50% gebruikt, 3 avonden een klein beetje. Er was namelijk niets ande ...
In heb net ook perongeluk 50% opgespoten zonder na te denken. Snel daarna zag ik dat je het niet mag gebruiken als je zwanger bent dus er afgeboend met water en snel gedoucht. Ben wel beetje in paniek nu. Dus jou verloskundige gaf aan dat het geen kwaad kan?
In heb net ook perongeluk 50% opgespoten zonder na te denken. Snel daarna z ...
Ik had t laatst ook gedaan met 50%. Verloskundige zei echt maak je geen zorgen. Er is gewoon te weinig onderzoek naar gedaan dus het is meer uit voorzorg dat ze dat zeggen. Echt no worries