11 Reacties

4 maanden geleden

Ik ben overigens bijna 19 weken zwanger

4 maanden geleden

Nou heb ik ook wel ‘s gedaan hoor. Zou me er niet te druk om maken, het is nu toch al gebeurd. Het is m’n eerste zwangerschap maar ik geloof niet dat je baby daar iets aan overhoudt

4 maanden geleden

Kinderen <13 en zwangeren mogen maximaal 30% gebruiken. Ik zou me helemaal geen zorgen maken😅

4 maanden geleden

Ik heb 50% gebruikt, 3 avonden een klein beetje. Er was namelijk niets anders te koop en werkelijk overal muggen. De VK zei dat ik me echt geen zorgen hoefde te maken. Het was niet veel :)

4 maanden geleden

Als je niet anders kunt (zoals ik dus) vanaf nu op je kleding sprayen! Dan is er niets aan de hand

4 maanden geleden

Voor het vervolg zou je deze kunnen overwegen: https://hemnature.com/products/incia-natuurlijk-middel-tegen-insectenbeten-50ml#:~:text=INCIA%20Natuurlijk%20Middel%20tegen%20Insectenbeten%20is%20een%20lotion.,voor%20optimale%20bescherming%20tegen%20insecten.

4 maanden geleden

Thanks voor jullie reacties! Ik ben gerustgesteld 😘

2 maanden geleden

Reactie op laupstra

Ik heb 50% gebruikt, 3 avonden een klein beetje. Er was namelijk niets ande ...
In heb net ook perongeluk 50% opgespoten zonder na te denken. Snel daarna zag ik dat je het niet mag gebruiken als je zwanger bent dus er afgeboend met water en snel gedoucht. Ben wel beetje in paniek nu. Dus jou verloskundige gaf aan dat het geen kwaad kan?

2 maanden geleden

Reactie op Madelief1991

In heb net ook perongeluk 50% opgespoten zonder na te denken. Snel daarna z ...
Ik had t laatst ook gedaan met 50%. Verloskundige zei echt maak je geen zorgen. Er is gewoon te weinig onderzoek naar gedaan dus het is meer uit voorzorg dat ze dat zeggen. Echt no worries

2 maanden geleden

Voor de volgende keer toco tholin smeren. Werkt ook prima en mag wel tijdens de zwangerschap

2 maanden geleden

Reactie op starry94

Ik had t laatst ook gedaan met 50%. Verloskundige zei echt maak je geen zor ...
Ohh gelukkig! Bedankt voor je reactie☺️