15 Reacties

één dag geleden

Onze zoon doet dit ook, vaak tijdens t drinken of inderdaad net erna..🫠 Ik verschoon hem dan gewoon nog een keer, soms wordt hij wel wakker, maar valt daarna vaak vrij snel weer in slaap.

één dag geleden

Ik zit met hetzelfde.. verschonen is krijsen en ivm spugen kan ik het ook niet meteen na de voeding doen🥲

één dag geleden

Reactie op Maiss

Ik zit met hetzelfde.. verschonen is krijsen en ivm spugen kan ik het ook n ...
Ja het zelfde hier, moet minimaal 10 minuten uitbuiken anders krijgt ze super lang de hik waardoor ze weer gefrustreerd wakker wordt 🥲

één dag geleden

Wat misschien helpt is om de plek waar je verschoond ook goed warm te maken, dan worden ze niet zo snel wakker van het verschonen. Vorige keer deden we dit met een badkamerkacheltje (die we dan weer uit deden tijdens het verschonen zelf) nu hebben we zo'n speciale warmtelamp voor babies.

21 uur geleden

Reactie op Cv-ketel

Wat misschien helpt is om de plek waar je verschoond ook goed warm te maken ...
Ahh ik ga even kijken of dat werkt! Bedankt voor de tip

21 uur geleden

Reactie op essieeek

Ahh ik ga even kijken of dat werkt! Bedankt voor de tip
Ik doe dit maar nog steeds huilen 😂. Ze vindt het vreselijk en wil gewoon eten 😂. Ik laat de pamper gewoon om nu tot de volgende sessie. Is dan toch 2 uur later ofzo 😉. Ook geen last van uitslag of gevoelige huid. Smeer dan lekker de billen even in

20 uur geleden

Reactie op Wenteleefje

Ik doe dit maar nog steeds huilen 😂. Ze vindt het vreselijk en wil gewoon ...
Jaa herkenbaar! İk heb dat nu een paar keer gedaan en smeer ook elke keer in maar alsnog is het best rood en vgm pijnlijk want ze vind het echt niet leuk

20 uur geleden

Reactie op essieeek

Jaa herkenbaar! İk heb dat nu een paar keer gedaan en smeer ook elke keer i ...
Ja dan zou ik idd even wachten en dan toch maar verschonen. Je kan haast niet anders. Wel rot als het in de nacht is. Dan heb je helemaal weinig tijd tussen de voedingen in.

20 uur geleden

Reactie op Wenteleefje

Ja dan zou ik idd even wachten en dan toch maar verschonen. Je kan haast ni ...
Ja🥲🥲 het gebeurt ook bijna voornamelijk alleen in de avonden/nachten

19 uur geleden

Reactie op essieeek

Ja🥲🥲 het gebeurt ook bijna voornamelijk alleen in de avonden/nachten
Hier ook een nachtpoeper🥲. Echt vervelend!

19 uur geleden

Reactie op Wenteleefje

Hier ook een nachtpoeper🥲. Echt vervelend!
Voelt soms alsof ze voelen dat we moeten slapen en expres doen 😂

19 uur geleden

Reactie op essieeek

Jaa herkenbaar! İk heb dat nu een paar keer gedaan en smeer ook elke keer i ...
Je kan eens Liniment van Weleda proberen. Soms als m’n zoontje gepoept heeft zit het wat vast aan z’n billetjes omdat hij het in z’n slaap gedaan heeft en dan doe ik een beetje liniment op een doekje en dan veeg je het er zo af zonder hard boenen en het is verzorgend voor de billen. Scheelt hier ‘iets’ in het gekrijs. Helaas moet m’n zoontje na de voeding echt 20/30 min omhoog en dan zit hij vaak in zo diepe slaap dat als hij dan wakker word als ik hem verschoon hij heel de nacht overstuur is😩

19 uur geleden

Reactie op Maiss

Je kan eens Liniment van Weleda proberen. Soms als m’n zoontje gepoept heef ...
Ahh ik ga het zsm proberen! Oh jeejte🥺 jaa het is soms echt lastig om te vinden wat werkt, maar we doen ons best daar gaat het om

17 uur geleden

Reactie op Maiss

Je kan eens Liniment van Weleda proberen. Soms als m’n zoontje gepoept heef ...
Met die reinigingsmelk hebben wij inderdaad ook goede ervaringen. Ook als ze straks vast gaan eten en er dan van die kleine onverteerde broodkruimeltjes aan de billen plakken, haha. En tip: etos heeft nu 1+1 gratis voor weleda 😉

16 uur geleden

Reactie op Cv-ketel

Met die reinigingsmelk hebben wij inderdaad ook goede ervaringen. Ook als z ...
İk ga morgen gelijk kijken! Bedankt