Zoals ik gisteren al een topic opende hierover wil ik toch alvast afscheid nemen van deze groep.
Gisteren kregen we onze termijn echo, ik vond dit al super spannend want ja heb drie miskramen meegemaakt en de angst dat het hartje ermee was gestopt was groot. Maar toen ik daar zo lag, hoorde we meteen al een hele mooie hartslag en de baby bewoog heel goed. De verloskundige keek verder en opeens veranderde haar toon… ze zag vrij veel vocht rondom het hoofdje en ook romdom het lichaampje. Ze vond dit er niet goed uitzien en kon me ook niet echt geruststellen.
Mijn hart stond even stil, mijn gedachtes sprongen alle kanten op en mijn eerste vraag was of het zal eindigen in een miskraam. De verloskundige zei dat ze daar niet zo bang voor was maar wel dat er een afwijking kon zijn wat twee kanten op kan gaan… of het kindje is niet levensvatbaar of het heeft een afwijking waarmee t kan leven. Maar ook zei ze dat het niks hoefde te betekenen maar dat was een hele kleine kans.
Ik ben nu door verwezen naar het Radboud Ziekenhuis. Vanmorgen heeft de verloskundige mij nog gebeld en benadrukt dat ze de beelden echt niet gunstig vond… en ze in het ziekenhuis meer onderzoek moesten doen.
Ik weet niet zo goed hoe ik me moet voelen. Voel heel veel angst, paniek en verdriet. Hoop dat het goed komt is er niet. Ik hoop hier op soortgelijke verhalen met een positieve resultaat misschien dat dat me gaat helpen..
Hier een foto van de echo…😭