18 Reacties

vorige maand
Ik hou van het merk HIPP mijn dochter is nu 5 maand en eet daar van de fruithapjes en luiers inderdaad haar ik van het merk Rascal+friends echt de helft dan in nederland en zo fijn met een grote elastieke band

vorige maand
En tip voor dat je gaat maak even een account aan bij de dm app daar vind je veel coupons als je die activeer krijg je meer korting

vorige maand
Reactie op Chibi24
Nee ze hebben wel gewoon zinkzalf billencreme, zelfs de Kaufland verkoopt h ...
Ik ook niet ik zweer zelf bij de bepanthan. Maar de billen doekjes vind ik dan wel weer mega fijn van de DM. Maar is voor mij ver rijden dus heb nu voorlopig eerst weer genoeg aan 3 kruidvat dozen 😂

vorige maand
Wij wonen in zwitserland en gaan regelmatig naar DE inkopen. Dm heeft veel goeds, je kunt zelfs via de app online bestellen en ophalen.
Wij kopen meestal potjes (hipp), snacks (freche freunde) schoonmaakspullen, zonnenbrand (boep), badspullen/verzorging. Luiers zijn bij ons meestal goedkoper, maar met de coupons af en toe niet!

vorige maand
dank voor alle reacties! de app is gedownload, heb al een aardig lijstje! hipp producten staan erop! 😄 haha kan niet wachten om in te slaan.
als er nog meer (onbekende) producten of merken zijn, let me know! hoe is huismerk babylove trouwens?

vorige maand
Deze laatst mee laten nemen door mijn moeder. Ideaal om op verschoon tafels in restaurants etc te leggen. Vind het vaak allemaal wat smoezelig. Ideaal vind ik. Maar eigenlijk zijn het gewoon van die anti doorlek matjes maar dan in een leuk printje.
DM luiers zijn hier ook favoriet.

vorige maand
Reactie op themamabear
dank voor alle reacties! de app is gedownload, heb al een aardig lijstje! ...
Babylove is fijn!
Wij wonen heel dicht aan de grens en halen bijna alles bij de dm!
De billendoekjes van Babylove, pampers zijn een stuk goedkoper en zijn vaak coupons van in de app, potjes, knijpfruitjes, shampoo en douchegel van babylove (ruikt erg lekker), speentjes, drinkbekers, slabbers.
Kijk ook vooral naar je eigen shampoo, make-up en zonnebrand want alles is veel goedkoper!
Wij kopen eigenlijk bijna geen van deze producten in Nederland.