27 Reacties

6 maanden geleden

Ik morgen en ik ben ook heel bang.. 3 weken geleden de laatste echo en denk steeds oh shit straks is het hartje weer gestopt... :-( Wat vind jij spannend ?

6 maanden geleden

Hier donderdag ook de 13 weken echo. Ik kijk er heel erg naar uit maar m’n gevoel wordt vaak overheerst door spanning. Zal blij zijn als het erop zit donderdag en alles goed is. Nog heel even wachten, succes donderdag!

6 maanden geleden

Ik had gisteren de 13 weken echo en vond het ook heel spannend! Ik ben heel blij dat ik hem gedaan heb. Ontzettend mooi en bijzonder om te zien welke details al allemaal zichtbaar zijn. Ook voor de eerste keer het hartje mogen horen: wauw! 🥹❤️ Mijn spanning was weg zodra ik binnen kwam en het was echt genieten. Ik hoop voor jullie ook een goed echo! 🍀

6 maanden geleden

Wij mogen morgenmiddag! Nu geen zenuwen maar dat veranderd wel als het bijna zover is. Ben zo benieuwd!

6 maanden geleden

Ik ben ook donderdag. 🙋 Beetje spannend maar ik probeer zo te denken: heb ik nu op dit moment een reden om mij zorgen te maken? Iedere keer als ik de twijfel voel geeft die vraag mij weer rust. Geen bloedverlies of krampen en een goede NIPT uitslag vorige week. Probeer vertrouwen te hebben 🩷💙 (Maar idd wat zal ik blij zijn als het alweer vrijdag is 🙈)

6 maanden geleden

Reactie op SanneVA1993

Ik had gisteren de 13 weken echo en vond het ook heel spannend! Ik ben heel ...
Hoever ben jij nu? Ik heb de 13 weken echo met 12.4 weken en ben bang dat het net te vroeg is, waardoor ze het net niet goed allemaal zien. Meer mensen met 12.4 weken de 13 weken echo gehad?

6 maanden geleden

Reactie op anoniem1611

Hoever ben jij nu? Ik heb de 13 weken echo met 12.4 weken en ben bang dat h ...
Ook nog wakker 🙈 Ik was precies 13 weken op de dag van de echo. Ik mag ervan uitgaan dat ze de echo later zouden plannen als het nu nog te vroeg is? Ze noemden bij mij toen een range waartussen ze die echo plannen, ben alleen even de precieze nummers vergeten…

6 maanden geleden

Reactie op desmaxpom

Ik morgen en ik ben ook heel bang.. 3 weken geleden de laatste echo en denk ...
Ik heb 2 gezonde kindjes op de wereld gezet, bang dat er iets niet goed zit denk ik… we gaan uit van het beste.. heb het hartje maandag gehoord tijdens de controle bij de Vk

6 maanden geleden

Reactie op anoniem1611

Je mag de 13 weken echo laten doen vanaf 12.4 begreep ik dus neem aan dat ze het dan net zo goed zien. Ik heb hem morgen met 13.5

6 maanden geleden

Reactie op anoniem1611

Ik heb ook as vrijdag de echo op 12.4! Is echt helemaal prima! Anders doen ze het niet en er is altijd een kans ook na 13 weken dat er dingen niet of niet goed te zien zijn. Succes!🍀

6 maanden geleden

Reactie op Happy mother

Je mag de 13 weken echo laten doen vanaf 12.4 begreep ik dus neem aan dat z ...
Dan lopen wij gelijk! Ik ben ook 13+5 donderdag. 😄

6 maanden geleden

Ik heb mijne vandaag, dus loop een dagje voor 🤭

6 maanden geleden

Weet iemand of de 13 weken inwendig of uitwendig is? Ik heb hem over 2 uur 🥰

6 maanden geleden

Ik heb ook morgen de 13 weken echo, vind het ook spannend. Ik merk heel vaak niet dat ik zwanger ben dus het is fijn om (hopelijk) weer de bevestiging te krijgen dat alles goed is

6 maanden geleden

Reactie op f0723

Weet iemand of de 13 weken inwendig of uitwendig is? Ik heb hem over 2 uur ...
Voor zover ik weet is deze uitwendig, ga ik zelf in elk geval wel vanuit. Veel succes straks!

6 maanden geleden

Reactie op hello_baby

Dan lopen wij gelijk! Ik ben ook 13+5 donderdag. 😄
Wat leuk, uitgerekend 2-11?

6 maanden geleden

Reactie op f0723

Almost! Succes en geniet ervan.

6 maanden geleden

Reactie op hello_baby

Voor zover ik weet is deze uitwendig, ga ik zelf in elk geval wel vanuit. V ...
Bij mij was het beide, maar volgens mij is het afhankelijk van hoe het kindje ligt. En ik had hem in het ziekenhuis, geen idee of dat nog verschil maakt.

6 maanden geleden

Reactie op f0723

Mijne was uitwendig.

6 maanden geleden

Oh wat heerlijk deze echo! Echt een half uur genoten van onze baby 😍