87 Reacties

7 maanden geleden

Wij mogen ook donderdag voor de eerste echo om 18.10🥰

7 maanden geleden

Ik heb m vandaag gehad bij 8+1. Alles super in orde en omdat ik dus al ieeeeets verder ben: je ziet de frummel goed (uitwendige echo), flink kloppend hartje en beweegt zelfs. Zo leuk! Wens iedereen veel plezier en succes toe (ja, ik vond het ook heeeeel spannend na een MK en ik ben al 38 en dit is de eerste).

7 maanden geleden

Ik heb donderdag ook mijn 1e echo! 😊 om 10.50. Ik ben die dag, nog volgens eigen berekening, dan 9 weken. Ik zie dat ik laat ben, velen hebben al een echo gehad 😂

7 maanden geleden

Jaaa hier 14:20 🤗

7 maanden geleden

Ik ook donderdag! 9:30

7 maanden geleden

🙋‍♀️ 13.30

7 maanden geleden

Ik heb ook morgen de echo. Zou de eerste echo zijn maar door pijnklachten heb ik vorige week de eerste echo al gehad (met kloppend hartje). Dus morgen de 8 weken echo en ben dan ook precies 8 weken zwanger!

7 maanden geleden

Reactie op maxiempie

Ik heb donderdag ook mijn 1e echo! 😊 om 10.50. Ik ben die dag, nog volgens ...
Hier ook donderdag de eerste echo en volgens mijn berekening ben ik dan 9+1. Wij hebben hem verplaatst naar een dag en tijdstip dat ons beter uitkomt omdat we beide op het werk nog niks verteld hebben

7 maanden geleden

Hier ook! Om 15:00. Wel een goede echo gehad met 7 weken maar blijf het altijd spannend vinden. Volgens mijn berekening ben ik dan 11 weken en 1 dag.

7 maanden geleden

Reactie op Cieltje Baby 4

Hier ook donderdag de eerste echo en volgens mijn berekening ben ik dan 9+1 ...
Ja hier ook een week naar achter verplaatst ivm werk, wilde er nog niet specifiek vrij voor nemen..

7 maanden geleden

Reactie op doesitmatter

Ik heb ook donderdag de eerste echo.. Maar gezien het bloedverlies heb ik w ...
Helaas herkenbaar, morgenavond 1e echo maar sinds 2 dagen veel bloedverlies. Hopelijk is er voor ons beide nog een klein beetje hoop 🍀

7 maanden geleden

Veel plezier en succes vandaag allemaal, ik hoop het beste voor jullie ❣️

7 maanden geleden

Veel plezier en succes vandaag allemaal, ik hoop het beste voor jullie ❣️
Jij ook veel plezier en succes! Hoop dat alles goed is

7 maanden geleden

Succes allemaal! Hier een slechte nacht gehad van de zenuwen . Ik mag om 11:40 ;) nog even geduld

7 maanden geleden

Ik mag om 10:30💜

7 maanden geleden

Succes allemaal vandaag!! Ik mag over 20 minuutjes al die kant op… zo spannend!

7 maanden geleden

Reactie op Verliefdemama

Succes allemaal vandaag!! Ik mag over 20 minuutjes al die kant op… zo spann ...
Ik zit ook zo in spanning 😂🥲 en ik moet plassen als een gek maar dat mag natuurlijk niet

7 maanden geleden

Succes allemaal vandaag!!! ❤️🤞🏼

7 maanden geleden

Reactie op mssinga

Jij ook veel plezier en succes! Hoop dat alles goed is
Dankjewel!! 😘

7 maanden geleden

De afspraak bij de praktijk duurt 45 minuten. Je moet met een volle blaas komen. Kun je dan daarna direct naar het toilet daar? 😅 gekke vraag misschien. Wij zijn vanavond om 20.00. Ben er nu al zenuwachtig van!