Ik heb m vandaag gehad bij 8+1. Alles super in orde en omdat ik dus al ieeeeets verder ben: je ziet de frummel goed (uitwendige echo), flink kloppend hartje en beweegt zelfs. Zo leuk! Wens iedereen veel plezier en succes toe (ja, ik vond het ook heeeeel spannend na een MK en ik ben al 38 en dit is de eerste).
Ik heb donderdag ook mijn 1e echo! 😊 om 10.50. Ik ben die dag, nog volgens eigen berekening, dan 9 weken. Ik zie dat ik laat ben, velen hebben al een echo gehad 😂
Ik heb ook morgen de echo. Zou de eerste echo zijn maar door pijnklachten heb ik vorige week de eerste echo al gehad (met kloppend hartje). Dus morgen de 8 weken echo en ben dan ook precies 8 weken zwanger!
Ik heb donderdag ook mijn 1e echo! 😊 om 10.50. Ik ben die dag, nog volgens ...
Hier ook donderdag de eerste echo en volgens mijn berekening ben ik dan 9+1. Wij hebben hem verplaatst naar een dag en tijdstip dat ons beter uitkomt omdat we beide op het werk nog niks verteld hebben
De afspraak bij de praktijk duurt 45 minuten. Je moet met een volle blaas komen. Kun je dan daarna direct naar het toilet daar? 😅 gekke vraag misschien. Wij zijn vanavond om 20.00. Ben er nu al zenuwachtig van!