87 Reacties

7 maanden geleden

Goede echo, mooi kloppend hartje en van 6+6 naad 7+1 ;)

7 maanden geleden

Ik had vanochtend mijn eerste echo met 7 weken. Mooi kloppend hartje kunnen zien 🥰

7 maanden geleden

Ik ben minder ver dan gedacht. Door onregelmatig ongesteld zijn en misschien in combi met een latere bevruchting nu geschat op 5 weken. Nog vrij weinig te zien. Dus nog 3 weken wachten. Zien hoe het er dan uit ziet 🤞

7 maanden geleden

Reactie op Miloutje

Ik ben minder ver dan gedacht. Door onregelmatig ongesteld zijn en misschie ...
Bij mij ook weinig te zien. Denk zelf ook dat ik minder ver ben maar toch moet ik morgen terug komen voor een nieuwe echo. Enorme spanning vandaag

7 maanden geleden

Reactie op melissa199524

Bij mij ook weinig te zien. Denk zelf ook dat ik minder ver ben maar toch m ...
Heel veel succes. Hopelijk is er voor jou morgen duidelijkheid. Voor mij nu nog 3 weken wachten. Zei al lekker gepland zo rond sinterklaas dan als ik echt minder ver ben. 🤣

7 maanden geleden

Reactie op Miloutje

Heel veel succes. Hopelijk is er voor jou morgen duidelijkheid. Voor mij n ...
Dankjewel. Ik hoop echt op meer duidelijkheid en dat ik toch minder ver ben dan ik dacht. Dan wordt het maar een december kindje 🤣

7 maanden geleden

Hier een mooie echo en precies zover als wij dachten

7 maanden geleden

Wij hebben zonet ook een goede echo gehad! Hartje klopte goed ❤️ Wat een opluchting na 4 miskramen.

7 maanden geleden

Prachtig om te zien 😍 helaas kregen wij vandaag te zien dat het hartje is gestopt.

7 maanden geleden

Reactie op novemberbaby24

Prachtig om te zien 😍 helaas kregen wij vandaag te zien dat het hartje is ...
Sterkte !! ❣️

7 maanden geleden

Wij zijn terug! 7+2 dagen terwijl ik zelf dacht 7+4. Afmetingen waren zeer normaal en goede hartactiviteit ❤️. Viel me wel tegen hoe weinig je zag trouwens… als ik geen uitleg had gekregen had ik niks gezien.

7 maanden geleden

Heel veel sterkte 💫

7 maanden geleden

Heel veel sterkte 🤍

7 maanden geleden

Heel veel sterkte!

7 maanden geleden

Wat ontzettend verdrietig 🤍. Heel veel sterkte gewenst

7 maanden geleden

Wanneer hebben jullie de termijnecho? Wij 8 mei 😊

7 maanden geleden

Reactie op SmeN

Wanneer hebben jullie de termijnecho? Wij 8 mei 😊
Wij hadden hem gisteren! Ben vandaag 11w+1. Was twee dagen minder dan we dachten. Ik ben 3 november uitgerekend!

7 maanden geleden

Reactie op rileyK

Wij hadden hem gisteren! Ben vandaag 11w+1. Was twee dagen minder dan we da ...
Eergisteren*

7 maanden geleden

Voor iedereen die bericht krijgt dat je minder ver lijkt, en daardoor onzeker wordt.. Wij kregen bij 5+6 een echo en gynaecoloog was niet heel positief.. schatte het op 5+1. 10 dagen later schatte hij het op 6+5 met een kloppend hartje en was hij voorzichtig iets positiever. En vervolgens donderdag avond echo bij de verloskundige, 6 dagen na de echo van 6+5. Schat ze de baby op 8+5 terwijl ik of 7+4 of 8+0 zou moeten zijn. Metingen kunnen verkeerd gedaan worden omdat het nog zo klein is en slecht te zien is, maar ook de groei kan nog alle kanten op. Verloskundige was nu heel positief.

7 maanden geleden

Ik ook donderdag gehad! Alles was goed en ben 2 dagen terug gezet dus ben vandaag 9 weken ipv op donderdag. 25 april de termijn echo alweer 😊