87 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op Miloutje
Ik ben minder ver dan gedacht. Door onregelmatig ongesteld zijn en misschie ...
Bij mij ook weinig te zien. Denk zelf ook dat ik minder ver ben maar toch moet ik morgen terug komen voor een nieuwe echo. Enorme spanning vandaag
7 maanden geleden
Reactie op melissa199524
Bij mij ook weinig te zien. Denk zelf ook dat ik minder ver ben maar toch m ...
Heel veel succes. Hopelijk is er voor jou morgen duidelijkheid. Voor mij nu nog 3 weken wachten. Zei al lekker gepland zo rond sinterklaas dan als ik echt minder ver ben. 🤣
7 maanden geleden
Reactie op Miloutje
Heel veel succes. Hopelijk is er voor jou morgen duidelijkheid. Voor mij n ...
Dankjewel. Ik hoop echt op meer duidelijkheid en dat ik toch minder ver ben dan ik dacht. Dan wordt het maar een december kindje 🤣
7 maanden geleden
Prachtig om te zien 😍 helaas kregen wij vandaag te zien dat het hartje is gestopt.
7 maanden geleden
Reactie op novemberbaby24
Prachtig om te zien 😍 helaas kregen wij vandaag te zien dat het hartje is ...
Sterkte !! ❣️
7 maanden geleden
Heel veel sterkte 💫
7 maanden geleden
Heel veel sterkte 🤍
7 maanden geleden
Wat ontzettend verdrietig 🤍. Heel veel sterkte gewenst
7 maanden geleden
Voor iedereen die bericht krijgt dat je minder ver lijkt, en daardoor onzeker wordt..
Wij kregen bij 5+6 een echo en gynaecoloog was niet heel positief.. schatte het op 5+1. 10 dagen later schatte hij het op 6+5 met een kloppend hartje en was hij voorzichtig iets positiever. En vervolgens donderdag avond echo bij de verloskundige, 6 dagen na de echo van 6+5. Schat ze de baby op 8+5 terwijl ik of 7+4 of 8+0 zou moeten zijn.
Metingen kunnen verkeerd gedaan worden omdat het nog zo klein is en slecht te zien is, maar ook de groei kan nog alle kanten op. Verloskundige was nu heel positief.