10 Reacties
5 maanden geleden
Dentinox op zn tandvlees smeren en vooral veel liefde geven. Hij moet er even doorheen helaas.
4 maanden geleden
Zo herkenbaar en het is ZO zwaar, vooral het zelf ook niet slapen...
Mijn dochter krijgt haar tweede tandje onder, boven zie en voel ik nog niks dus daar nog niet denk ik, maar gister hele dag amper gegeten, na haar badje 's avonds wilde ze helemaal geen fles. Vandaag eerste 2 flessen wel weer 130/150 ml gedronken, maar vanavond was het echt alles uit de kast om haar te laten drinken, dacht als ze weer met lege maag naar bed gaat weet ik zeker dat het sowieso weer drama wordt vanavond. Gister van 18 tot 0:00 bezig geweest haar in slaap te krijgen en continu krijsen tot ze echt over oververmoeid was, ik was echt helemaal de weg kwijt erdoor wauw!
Hoe gaat het nu bij jou?
4 maanden geleden
Wij hebben chamodent gebruikt, werkt op het hele lijfje dus ook voor de luieruitslag die dan erger kan zijn! Ons zoontje kreeg onder zijn eerste twee tandjes tegelijkertijd door en heeft dit hiermee prima doorstaan!
4 maanden geleden
Ik las nu dat je nurofen met zetpil mag geven, schijnt echt lifesaver te zijn
4 maanden geleden
Kan het ook zeer doen als ze door zijn?? Mijn zoontje komt steeds heel moeilijk in slaap, veel huilen. Normaal nooit.
4 maanden geleden
Als slapen echt een drama is geven wij een pijnstiller. Ze hebben er zoveel pijn aan... een goede nacht slapen scheelt dan een hoop voor zo'n kleintje.
Bijtring in de vriezer
Waterijsje voor baby (kopen of maken)
Fruitspeen met bevroren fruit erin
Tandvleesgel (welk merk dan ook)
Bevroren broodkorstje
4 maanden geleden
Fruitspeen met blokjes ijs erin. Ook heerlijk met dit warme weer.
Vsm chamodent gel.
Bijtring uit de vriezer.
Bij heel veel last een paracetamol we nemen dan de 60mg