62 Reacties

4 maanden geleden

Jaaa super leuk!!

4 maanden geleden

Ik ben nu 11 weken, nu 2 keer geprobeerd en nog niet gevonden. Het maakt mij onzeker maar aan de andere kant, het is nog zo klein en kan overal zitten.

4 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Ik ben nu 11 weken, nu 2 keer geprobeerd en nog niet gevonden. Het maakt mi ...
Bij mij zat het links net boven t schaambot. Je zit al snel in je blaas met dat ding, dus idd maak je geen zorgen hoor!

4 maanden geleden

Ik heb hem ook al een tijdje gevonden, merk wel dat ik hem in de ochtend gelijk vind en in de middag klinkt het hartje iets verder weg. Geen idee hoe dat kan

4 maanden geleden

Reactie op Novemberbaby5

Bij mij zat het links net boven t schaambot. Je zit al snel in je blaas met ...
Dit is nr 3, dus ik ben niet zo snel onder de indruk haha.

4 maanden geleden

Welke doppler heb je?

4 maanden geleden

Reactie op roompje23

Welke doppler heb je?
Deze maar vond m’n vorige van angelsound fijner. Deze praat continu de hartslag die die vind en dat vind ik persoonlijk erg storend.

4 maanden geleden

Ga hem zaterdag ophalen! Dan ben ik 12+4 hopelijk vind ik 🩷 dan 😅 En kan ik mezelf af en toe gerust stellen haha.

4 maanden geleden

Reactie op annabel021998

Ik heb hem ook al een tijdje gevonden, merk wel dat ik hem in de ochtend ge ...
Mss omdat je je dan nog niet gegeten hebt? Dan is je buik best leeg? Ik merk dat mn buik na de middag al best is opgeblazen, dan is het wellicht moeilijker te vinden. Wel goede tip. Dan wacht ik tot zondag ochtend om hem te proberen 🤭

4 maanden geleden

Ben enorm aan het twijfelen om ook een doppler aan te schaffen... Lijkt me heel leuk om 1x per week samen met mijn partner te kunnen luisteren. We hebben het hartje al mogen horen bij de gynaecoloog, maar 4 weken tussen elke echo is natuurlijk best lang 🤭 Wat me tegenhoudt: bang dat ik het hartje niet zelf zal vinden en ik hierdoor zou panikeren. Ben vandaag 15+3, kan het dan nog dat je het niet zou vinden?

4 maanden geleden

Ben enorm aan het twijfelen om ook een doppler aan te schaffen... Lijkt me heel leuk om 1x per week samen met mijn partner te kunnen luisteren. We hebben het hartje al mogen horen bij de gynaecoloog, maar 4 weken tussen elke echo is natuurlijk best lang 🤭 Wat me tegenhoudt: bang dat ik het hartje niet zelf zal vinden en ik hierdoor zou panikeren. Ben vandaag 15+3, kan het dan nog dat je het niet zou vinden?

4 maanden geleden

Reactie op EMBO

Ben enorm aan het twijfelen om ook een doppler aan te schaffen... Lijkt me ...
Denk dat je hem dan wel al goed kan vinden. Ze houden minimaal 12 weken aan omdat de baby dan pas boven je schaambot uitgroeit. Met 15 weken zit die er al best boven.. enige wat het lastig kan maken als je placenta vooraan ligt. En denk met een lege blaas het beter resultaat(las ik ergens) ☺️

4 maanden geleden

Reactie op kiim92

Denk dat je hem dan wel al goed kan vinden. Ze houden minimaal 12 weken aan ...
En welke doppler raden jullie dan aan? 🙃

4 maanden geleden

Ik kon hem met de angelsound met 11+4 al vinden. Met een andere doppler was dat niet zo. Enige nadeel: heeft geen luidspeaker. Het is me nog niet gelukt om hem op een box aan te sluiten

4 maanden geleden

Reactie op EMBO

En welke doppler raden jullie dan aan? 🙃
Ik heb die van Angelsound ☺️ of ja die ga ik morgen ophalen 😁

4 maanden geleden

Ik heb vandaag de doppler voor het eerst geprobeert maar helaas zonder resultaat. Dat maakt me best een beetje onzeker

4 maanden geleden

Reactie op Kvs2022

Ik heb vandaag de doppler voor het eerst geprobeert maar helaas zonder resu ...
Probeer het in de ochtend met lege blaas nog eens en echt net boven je schaambot zoeken. ☺️

4 maanden geleden

Reactie op Kvs2022

Ik heb vandaag de doppler voor het eerst geprobeert maar helaas zonder resu ...
Hoe ver ben je?

4 maanden geleden

Net toevallig eentje besteld ♥️

4 maanden geleden

Reactie op Kvs2022

Ik heb vandaag de doppler voor het eerst geprobeert maar helaas zonder resu ...
Snap ik, maar het is echt ff zoeken hoor! Als je kindje ook maar iets verschuift kan het al weer weg zijn.