62 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Dit is nr 3, dus ik ben niet zo snel onder de indruk haha.
Zelfs met een nr 3 kun je het verkeerd doen. Ik dacht, waarom lukt het mij nog niet. Ik echt onder mn schaambot drukken. Ligt mn baby blijkbaar al navelhoogte 😂😂😂😭

4 maanden geleden

Reactie op kiim92

Mss omdat je je dan nog niet gegeten hebt? Dan is je buik best leeg? Ik mer ...
Ik denk omdat de baby nog eeg klein is. Ik kon hem vanmiddag goed en duidelijk horen, nog duidelijker als met 12 weken in de ochtend. Nu 14+3

4 maanden geleden

Reactie op annabel021998

Ik denk omdat de baby nog eeg klein is. Ik kon hem vanmiddag goed en duidel ...
Net geprobeerd met 12+4 kon het hartje best snel vinden.. wist al dat onze baby links lag dus meteen daar gaan zoeken… en idd iets boven het schaambot kon ik het vinden. Maar echt lang durfde ik niet luisteren 😂 dus samen met mn man even paar seconden geluisterd. 🥰

4 maanden geleden

Reactie op kiim92

Net geprobeerd met 12+4 kon het hartje best snel vinden.. wist al dat onze ...
Wat fijn dat je het kon horen! Ik durfde het ook niet te lang maar mijn verloskundige en echoscopist zeggen dat het veilig is. Ik vertrouw daar dus op. Ze zullen dat niet zomaar zeggen lijkt mij. Weet dat de meningen op het forum verdeeld zijn

4 maanden geleden

Reactie op Kvs2022

Ik heb vandaag de doppler voor het eerst geprobeert maar helaas zonder resu ...
Snap ik hoor, de dopler moet je nuchter gebruiken. Tis soms flink zoeken en ze zijn niet zo sterk als die van de vk zelf. Dus alleen als je niet snel onzeker ben is dit een leuke manier om je baby te horen. T is ook echt nog net boven schaambot vaak waar je zoeken moet. Je kan zelfs je rand baarmoeder voelen met je vingers dus daar moet je zoizo onder blijven.

4 maanden geleden

Reactie op annabel021998

Wat fijn dat je het kon horen! Ik durfde het ook niet te lang maar mijn ver ...
Oh fijn dat ze dat gezegd hebben! Geeft wel meer vertrouwen. ☺️ En idd ze zullen niet zomaar zeggen, het laatste wat ze willen is de baby in gevaar brengen. Ben ik ook weer gerust haha 🤭

4 maanden geleden

Hebben jullie soms ook dat je hem wat minder goed kunt horen maar wel hoort? Alsof het hartje wat verder is dan normaal? Ik hoor verder wel allemaal trapjes en gedraai😂

4 maanden geleden

Reactie op annabel021998

Hebben jullie soms ook dat je hem wat minder goed kunt horen maar wel hoort ...
Haha ja soms lijkt het beetje in de verte.. ik ging zondag op de zelfde plek zoeken als eerder, vond ik de baby niet 😂 zat die ipv helemaal links onder, midden onder.. 🙈 toen wel duidelijk gevonden. Trappeltjes nog niet gehoord, hoe klinkt dat dan? 😁 hoe lang luister jij per keer?

4 maanden geleden

Reactie op kiim92

Haha ja soms lijkt het beetje in de verte.. ik ging zondag op de zelfde ple ...
Ja dat had ik ook! Ik vond het nu hoger naar boven als eerst. Ik luister elke ochtend even, als ik t hartje hoor (vaak binnen 20 seconden) is het voor mij oke en leg ik hem weg. Trapjes horen bij mij echt als een harde ‘pok’. Moet het geluid echt niet te hard zetten anders schrik ik 😂 hoelang luister jij?😊

4 maanden geleden

Reactie op annabel021998

Ja dat had ik ook! Ik vond het nu hoger naar boven als eerst. Ik luister el ...
Haha snel eh.. hoe dat kan gaan, dat ze van plekje veranderen. Ooh dan ga ik daar keer naar luisteren 😁 lijkt me bijzonder! Ik vind hem ook altijd best snel.. ook binnen de 20 seconden… zodra ik heb gevonden, luister ik nog seconde of 5 en leg ik hem ook weg ☺️ merk wel dat ik hierdoor ook steeds meer binding voel.. ook al is het maar paar seconden dat je luistert. 🥰

4 maanden geleden

Reactie op kiim92

Haha snel eh.. hoe dat kan gaan, dat ze van plekje veranderen. Ooh dan ga ...
Leuk hè! Het grappigste vind ik de kleine schopjes die je hoort.

4 maanden geleden

Reactie op Novemberbaby5

Leuk hè! Het grappigste vind ik de kleine schopjes die je hoort.
Jaa, zeker! Heel blij dat ik hem gehaald heb. ☺️ Ben zo benieuwd of ik ze kan vinden straks!

3 maanden geleden

Ik kan mn baby dus nog steeds niet vinden met de doppler. Wel mn eigen hart maar de baby is niet te vinden. Gisteren bijna 20 minuten lang bezig geweest…. Niks…. Ik ben nu 14+3

3 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Ik kan mn baby dus nog steeds niet vinden met de doppler. Wel mn eigen hart ...
Zoek je laag genoeg? tegen je schaambot aan? Ik ben 14 weken, maar kon de baby al vinden van 13 weken.. maar ik moet echt aan de rand van mn schaambot zoeken en dan beetje naar binnen duwen richting het bot.. als ik dan even wacht en luister vind ik hem.. ☺️

3 maanden geleden

Iemand enig idee hoe schadelijk dit voor de baby is? Ik heb er geen positieve dingen over gehoord als je het “te vaak doet”.. is dit zo?

3 maanden geleden

Reactie op Happy mother

Iemand enig idee hoe schadelijk dit voor de baby is? Ik heb er geen positie ...
Het is niet hetzelfde apparaat als dat ze gebruiken bij de vk.. het versterkt alleen maar meer het geluid in je buik.. eigenlijk zoals een elektrische stethoscoop . In 30jaar zijn er geen schadelijke gevolgen ontdekt.. Ik doe elke dag eventjes luisteren.. zodra ik hartje gevonden heb, luister ik 20 sec. En dan leg ik hem weer weg ☺️

3 maanden geleden

Reactie op kiim92

Het is niet hetzelfde apparaat als dat ze gebruiken bij de vk.. het verster ...
Welke heb je gehaald? Hij ziet er bij mij hetzelfde uit als de vk hihi

3 maanden geleden

Reactie op Happy mother

Welke heb je gehaald? Hij ziet er bij mij hetzelfde uit als de vk hihi
Ik heb deze 😁

3 maanden geleden

Reactie op Happy mother

Iemand enig idee hoe schadelijk dit voor de baby is? Ik heb er geen positie ...
Mijn verloskundige heeft gezegd dat het niet schadelijk is. Er zijn geen wetenschappelijke bewijzen dat het erg is als je het te vaak doet. Ook de echoscopiste heeft dit bevestigd.

3 maanden geleden

Reactie op kiim92

Ik heb deze 😁
Oeh deze ken ik niet, kan deze alleen geluisterd worden met oordopjes of ook zonder? Ik heb de andere angelsounds die kan alleen met oordopjes en niet op luidspeaker echt vervelend