10 Reacties

15 dagen geleden

We hebben ze bij de eerste gehad en buiten dat ze inderdaad deden lekken vond ik ze ontzettend vervelend om schoon te maken. Ook op het werk (opvang) veel lekkende dr brown flesjes. Wij gaan nu Avent proberen.

15 dagen geleden

Hier helemaal geen last van lekkende flessen gehad 🤷‍♀️. We hebben de brede roze en smalle normale, beide plastic.

15 dagen geleden

Vreselijk om schoon te maken en daardoor vaak nieuwe gekocht. Wel voot 2 kids gebruikt. Nu Hegen flessen ben heel benieuwd! Qua schoonmaken zijn die top.

15 dagen geleden

Hmm.. verschillende ervaringen dusss

13 dagen geleden

Dr brown is de handig voor de eerste 2 weken. Daarna neemt de zuigkracht toe van je baby en zuigt deze dr brown vacuüm. Ik ben nu weer overgestapt naar avent van philips.

13 dagen geleden

Af en toe lek problemen gehad (plastic variant) maar dat had vaak met viezigheid te maken. Wij zijn tevreden!

12 dagen geleden

Veel mensen koken het groene ventiel mee uit. Alleen deze silicone kunnen daardoor snel vervormen.Als dat is gebeurd kan het een oorzaak zijn dat het gaat lekken. Op hun website staat dat ook een stukje over!

12 dagen geleden

Reactie op 1-Willeke

Dr brown is de handig voor de eerste 2 weken. Daarna neemt de zuigkracht to ...
Same here

12 dagen geleden

Reactie op Krisje5

Veel mensen koken het groene ventiel mee uit. Alleen deze silicone kunnen d ...
Ik heb ze nu voor de 1e keer meegekookt. Is het dan beter dat je daarna alleen afwast met een sopje ?

12 dagen geleden

Bij de eerste deze plastic flessen gebruikt, nooit problemen gehad. Nu voor de 2e weer deze flessen gehaald. Het groene gedeelte binnenin deed ik met een sopje.