22 Reacties

22 dagen geleden

Mijn vriend had ook zoiets gezien in een mannen tshirt variant, het ziet er super leuk uit. Maar ik heb zelf mn twijfels, 1 veiligheid, het kindje zit er los in wat gebeurd er als je naar voren bukt? 2 comfort, je laat het kindje er als het ware inzakken, beentjes billetjes bovenlijfje het zakt allemaal op elkaar, ik vraag me af of dat ergonomisch en comfortabel is. Ik kies daarom voor een draagzak onder een jas / vest

22 dagen geleden

Reactie op Annies90

Mijn vriend had ook zoiets gezien in een mannen tshirt variant, het ziet er ...
Deze jas is wat anders, daar moet je gewoon een reguliere draagdoek of draagzak onder aan maar dit extra inzet stuk is alleen voor de extra ruimte. Ik lees in de reviews wel veel dat het te warm is icm de draagzak.

22 dagen geleden

Ik heb er 2 van mamalila gekocht bij mawaho. Mijn vriend heeft de herenversie van mamalila. Is het geld dubbel en dwars waard!

22 dagen geleden

Reactie op Annies90

Mijn vriend had ook zoiets gezien in een mannen tshirt variant, het ziet er ...
Je gevoel klopt ook helemaal. Zo’n tshirt is echt niet veilig. Buidelen? Ja! Dragen? NEE! Het is niet goed voor de houding van je baby, niet goed voor de heupen, nek. En kans op rebreathing. Daarbij zitten ze er niet stevig genoeg in en kunnen ze er inderdaad uitvallen. Daarbij zijn die tshirts 100% dropshipping vanuit China en dus twijfel over de kwaliteit. Een draagzak/doek is echt getest op zwaarte.

22 dagen geleden

Bij mijn vorige kindje (van oktober) had ik geen draag jas en deed ik hem over mijn jas heen. Maar dat zat niet lekker en je jas open is met vrieskou ook echt niet lekker warm… ik heb mijn kindje dan ook wel veel gedragen I tijdens het uitlaten van de hond, op het strand bijvoorbeeld. Nu dus wel een softshelljas met een inzet om te dragen. (En een inzet die om mijn dikke buik heen past, want ik pas nu ook al geen normale jassen meer) Het ligt er denk ik vooral aan of je verwacht veel te dragen of meer met de kinderwagen te lopen. In de kinderwagen kun je ze makkelijk warm inpakken.

21 dagen geleden

Reactie op Smos

Bij mijn vorige kindje (van oktober) had ik geen draag jas en deed ik hem o ...
Mag ik je om een foto en een merk vragen? Ik ben heel benieuwd!

21 dagen geleden

Ik draag deze: https://www.mawaho.nl/winkel/eigenschappen/winddicht/mamalila-allrounder-softshell-positie-en-draagjas/ En de winterversie https://www.mawaho.nl/winkel/eigenschappen/winddicht/mamalila-winter-positie-en-draagjas/ Ideaal omdat je dus ook kunt rugdragen ermee.

21 dagen geleden

Ik wilde dit ook halen 🤭 Die mintgroene hieronder is echt mooi! Twijfel nu toch weer 😂

21 dagen geleden

Het zal zo ie zo persoonlijk zijn. Maar ik vond het voor de winter vreselijk! Ik heb dan niet specifiek zo een jas gehad. Maar ik had een wijde jas. Doordat je kindje erbij in zit kun je de jas niet hoog dicht doen. Onze 1ste zoon geboren in januari. Met een draagzak onder de jas naar buiten. Ik deed me rot zweten waardoor we beiden nat werden. De jas zit maar tot ergens je buste dicht anders heeft je kind zijn hoofd niet vrij. Beetje wind en kou erbij. En ik had meteen mijn eerste verkoudheid te pakken met een klein rondje wandelen. Als het niet super koud weer is zal het misschien anders zijn. Maar dan moet je het niet net als ik snel warm hebben. Daarna gewoon gaan dragen over een jas heen met een warmer pakje voor onze zoon en dat beviel vele malen beter. Ik ben blij dat ik toen niet speciaal zo een jas gekocht heb. Ik zou dus zeggen probeer het eerst eens voor je een dure jas koopt met een jas die te ruim is.

21 dagen geleden

Reactie op Miloutje

Het zal zo ie zo persoonlijk zijn. Maar ik vond het voor de winter vreselij ...
Maar met een draagjas heb je dat probleem dus niet. Een te ruime jas is echt niet te vergelijken met een jas die gewoon netjes past.

21 dagen geleden

Reactie op Zonnebloempje321

Maar met een draagjas heb je dat probleem dus niet. Een te ruime jas is ech ...
Met een draagjas heb je ook gewoon deel van je borst en nek bloot. Die kun je ook niet tot bovenaan dicht ritsen. De te ruime jas zat gewoon op maat om mij en mijn zoon heen. Dus was als we er samen in zaten niet te ruim.

21 dagen geleden

Reactie op DaCha

Mag ik je om een foto en een merk vragen? Ik ben heel benieuwd!
Ik heb er via Vinted eentje van Mamalicious gekocht. Vind het zonde om dit soort kleding nieuw te kopen namelijk… net als al mijn andere zwangerschapskleding. https://www.mamalicious.com/nl-nl/product/20008764_2078/jas

21 dagen geleden

Reactie op Zonnebloempje321

Maar met een draagjas heb je dat probleem dus niet. Een te ruime jas is ech ...
Neehoor. Mijn jas kan gewoon dicht met een extra drukker. Maar je hebt nooit een draagjas gehad, dus hoe weet je het dan? Een grote jas icm een draagsysteem kan echt heel snel onveilig zijn (ook al denk je zelf van niet).

21 dagen geleden

Reactie op Miloutje

Met een draagjas heb je ook gewoon deel van je borst en nek bloot. Die kun ...
https://www.mamalicious.com/nl-nl/product/20008764_2078/jas Als ik naar dit plaatje kijk, kun je hem prima omhoog dicht maken en eventueel nog een sjaal erbij dragen.

21 dagen geleden

Reactie op Zonnebloempje321

Maar met een draagjas heb je dat probleem dus niet. Een te ruime jas is ech ...
Zie nu de link. Dat zou wel ideaal zijn omdat je daar niet je nek bloot hebt. Maar die zijn er vast weer niet in mijn maat. Ik kwam alleen maar jassen met open nek tegen 🙈

21 dagen geleden

Reactie op Miloutje

Zie nu de link. Dat zou wel ideaal zijn omdat je daar niet je nek bloot heb ...
Of ze in jouw maat bestaan weet ik natuurlijk ook niet 😅 Maar ik ervaarde hetzelfde als jij met een normale jas, vandaar nu toch de keuze voor een draag jas. Over een winterjas heen dragen en je kindje goed inpakken vond ik ook echt niet lekker lopen .

21 dagen geleden

Reactie op Smos

Of ze in jouw maat bestaan weet ik natuurlijk ook niet 😅 Maar ik ervaarde ...
Ja daar had ik dan weer geen moeite mee. Zo zie je dat iedereen anders is. En voor iedereen weer iets anders werkt.

20 dagen geleden

Reactie op Smos

Ik heb er via Vinted eentje van Mamalicious gekocht. Vind het zonde om dit ...
Goed idee!

20 dagen geleden

Dankjewel allemaal! Ik heb een vest gekocht…. Jullie horen tzt of ik het gebruik 😅

16 dagen geleden

🥳