13 Reacties

3 dagen geleden

Ik gebruik MyBambini en die vind ik tot nu toe heel fijn!

3 dagen geleden

Gebruik ook my bambini heel tevreden over tot nu toe.

3 dagen geleden

Dankjulliewel ga meteen even kijken ❤️

3 dagen geleden

Ik zie het nergens staan maar deze is geschikt voor afgekolfde moedermelk toch?

3 dagen geleden

Reactie op Queeny34

Ik zie het nergens staan maar deze is geschikt voor afgekolfde moedermelk ...
Ja! Daar gebruik ik hem ook voor

3 dagen geleden

Reactie op Queeny34

Ik zie het nergens staan maar deze is geschikt voor afgekolfde moedermelk ...
Zie de website 😊😊

3 dagen geleden

Vriendin van me is heel tevreden over de “houbie”

3 dagen geleden

Wij gebruiken deze van Luvion: https://www.bol.com/be/nl/p/luvion-draagbare-flessenwarmer-voor-onderweg-en-thuis-wit-geschikt-voor-o-a-dr-brown-philips-avent-difrax-medela-alvar-nuk-mam-hegen-wetoo-en-huismerk-kruidvat-en-etos-babyflessen-draadloos-je-baby-fles-verwarmen/9300000159160606/?Referrer=ADVNLGOO002031-S--9300000159160606&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD5OnmOvVsFMIIeq5KYA2ho4rqhhp&gclid=Cj0KCQiA0fu5BhDQARIsAMXUBOJy8AyaP4Lqpfk55AOqIRGqkrmDTaMJjIIUxZy7OBsbxV7a9CdJJCIaAsi3EALw_wcB Enorm tevreden van! Wij zouden de nachtelijke voedingen niet trekken zonder 🫠. Flesje is op 2-3 min op de juiste temperatuur.

3 dagen geleden

Ik had juist begrepen dat je moedermelk niet op die manier mag opwarmen. Even uit de koelkast laten of wellicht tussen je borsten in laten opwarmen. Kamertemperatuur is prima voor ze.

3 dagen geleden

Let vooral op dat de meeste flessenwarmers moedermelk te warm maken waardoor er nuttige voedingsstoffen verloren gaan. Wij hebben een flessenwarmer van Alecto geprobeerd maar als hij aangeeft dat de melk 37 graden is, is het eigenlijk 42 graden, zonde dus! Wat ik (of eigenlijk mijn man of schoonmoeder) deed was au bain marie: flesje in een mok/kom met lauw water zetten. Even opwarmen tussen je borsten, onder je trui o.i.d. om de kou er af te krijgen kan ook. Het makkelijkste is om de melk op kamertemperatuur te geven, de meeste kleintjes accepteren dit prima en de moedermelk kan best een paar uurtjes buiten de koelkast.

2 dagen geleden

Ik heb deze aangeschaft voor als wij onderweg zijn.

2 dagen geleden

Ik zit zo te twijfelen omdat ik lees dat je bv niet warmer als 35gr moet opwarmen.. ik heb er geen een gevonden die lager als 37gr kan voor onderweg..😕

2 dagen geleden

Wij hebben deze; topding! https://www.luvion.nl/flessenwarmer/portable-bottle-warmer-ultra-pro/