15 Reacties

2 maanden geleden

Wij hebben een doek voor de eerste periode en gaan dan over op een zak. Beide van babylonia. Fijne vam deze draagzak is dat de rug flap te wisselen per leeftijd van het kindje

2 maanden geleden

Ik heb ze beiden. Draagdoek van bykay en draagzak babybjorn. Ik heb er nog geen ervaring in maar ik heb me laten vertellen dat het ook een beetje uitzoeken is wat jullie beiden fijn vinden.

2 maanden geleden

Ik denk dat is heel persoonlijk. Ik raad je aan om naar een draagconsulente te gaan en het gewoon uit te proberen. Wij hebben toen gekozen voor een draagzak van lenny lamb. Heel tevreden mee.

2 maanden geleden

Ik wil een draagdoek, maar moet nog gaan aanschaffen, dus lees wel even mee naar de merken 🤭

2 maanden geleden

Ik heb een draagdoek vam bykay. Vind het heel fijn voor de geborgenheid en ondersteuning van een klein baby'tje. In het begin wel even puzzelen hoe je goed knoopt en hoe strak je moet knopen (best strak). Ik krijg echter snel last van mijn rug met een knoopdoek. Wil nu bij de 3e ook een draagzak aanschaffen maar weet nog niet welke. Veel draagzakken zijn in mijn ogen niet geschikt voor een hele kleine baby, ook al is het gewicht dan al wel voldoende volgens de handleiding.

2 maanden geleden

Reactie op Sina Alea

Ik denk dat is heel persoonlijk. Ik raad je aan om naar een draagconsulente ...