Lieve meiden,
Ik lig sinds Dinsdag middag in het ziekenhuis omdat ik plots beetje tot paar druppels bloedverlies had tijdens het douchen en daarna hebben ze bij mij een inwendige echo hadden gedaan om te kijken de baarmoeder goed zit. Dus bij de scanning zijn ze erachter gekomen dat mijn baarmoedermond 2,5 cm is dat is volgens hun te kort met t termijn waar ik nu op zit. Voorderest heb ik geen buikkrampjes of harde buik gehad al die tijd. Baby doet het ook heel erg goed alle resultaten zijn perfect. Enige zorgen die ze maken is mijn baarmoedermond en dat de kans groot is dat de bevalling zsm zal gebeuren.
Ze hebben ons een optie gegeven dat als je geen bloedverlies of pijn hebt meer dat je naar huis mag. Andere arts zegt nu dat je beter nog een paar dagen blijft en dat we even in de gaten houden. Ze hebben ook gezegd dat ze longrijpings injectie willen starten 4x om de 12 uur als de baby toch te vroeg geboren wordt. Mijn man en ik zaten heel erg te twijfelen dat het geen effect zou opleveren voor de baby of mezelf. Uiteindelijk met onze verloskundige gesproken en die zeiden keuze ligt aan ons maar zou het wel doen voor zekerheid. Ook hebben ze me weeënremmers toegediend want volgens hun zijn de injecties die ik krijg afwisselend en veranderen mijn hormonen. Ik zit nog in de ziekenhuis tot nu toe alles goed 2 van 4 prikjes gehad. Baby doet het prima
Iemand hiermee ervaring of denkt van had toch anders over gedacht?
Zie ze graag voorbij komen! Zo gaan de dagen ook sneller voor mij :)