12 Reacties

Niet echt tips over het slechte drinken, maar qua drink opties zou je ook melk, thee en versgeperst sinaasappelsap aan kunnen bieden

gisteren

Reactie op GenereuzeHavik511116

Niet echt tips over het slechte drinken, maar qua drink opties zou je ook m ...
Oja, vergeten te zeggen.. melk en thee geprobeerd, is nog geen succes. Maar dat is misschien een kwestie van volhouden.. Dank voor het meedenken!

gisteren

Hier had ik hetzelfde ben toen minder kv gaan geven (180ml) en vannaf is m'n dochtertje echt meer water gaan drinken😉

gisteren

Reactie op Liesjeee24

Hier had ik hetzelfde ben toen minder kv gaan geven (180ml) en vannaf is m' ...
O serieus? Ik hoopte dat het laten vallen van de middagfles ervoor zou zorgen dat ze meer water ging drinken, maar dat was dus niet zo.. Maar misschien wel als ik die andere twee flessen kleiner maak. Bedankt voor het delen!

gisteren

Reactie op nikkie93

O serieus? Ik hoopte dat het laten vallen van de middagfles ervoor zou zorg ...
Ow jah dat zou je idd denken als je een fles laat vervallen! Hoop dat het lukt! En anders heeft misschien het cb nog tips?

gisteren

Misschien eens wat ranja toevoegen? Zodat er beetje smaak aan het water komt.

gisteren

Pickwick heeft een fruitvariatie doosje: thee zonder cafeïne. Geeft het water wel een smaakje maar zonder suiker zoals ranja. Dat gebruiken ze hier op de opvang om kindjes te helpen die weinig water drinken.

gisteren

Hoe geef je het water? Misschien is een andere fles/beker wel een oplossing?

gisteren

Thee zak van de kleine keuken kan misschien helpen (voor smaak)

gisteren

Reactie op ClaudiaMC

Hoe geef je het water? Misschien is een andere fles/beker wel een oplossing ...
Na jouw tip de Munchkin maar weer eens tevoorschijn gehaald (die had ik al eerder aangeboden, maar wilde ze niet of snapte ze niet) en daar heeft ze ineens een heleboel uit gedronken! Ik hoop zo dat dit de oplossing is!

gisteren

Ik zou idd ook beginnen met minder ml flesvoeding aan te bieden en water te stimuleren met verschillende bekers. En zelf voordoen, wat geven uit je eigen glas. Als het echt niet lukt, je kan ook tussendoor een fopfles geven. Twee schepjes en de rest water. En daarna, alleen water. Kan goed zijn dat ze daarna wel water drinkt uit de rietjesbeker of munchkin.

gisteren

Reactie op nikkie93

Oja, vergeten te zeggen.. melk en thee geprobeerd, is nog geen succes. Maar ...
Heb je al eens geprobeerd warme melk aan te bieden in de fles ipv flesvoeding? Of begin met half/half!