10 Reacties

vorige week

Hier precies hetzelfde! Denk toch nog wel het sprongetje. Schijnt een fase van heel veel onbegrip en veranderingen te zijn. Merk ook dat ze snel moe is dus veel ontwikkelingen.

vorige week

Hier ook hele dagen huilen om alles, verschonen één grote strijd. Geen idee wat het is, maar laat het maar gauw over zijn. Ik word knetter gek haha. Overigens is hij in de auto en kinderwagen wel tevreden, dan geeft hij geen kik😂

vorige week

Oh ja hier vliegt ook alles door de lucht🥹

vorige week

Die van mij is nog steeds even vrolijk al is het wel een echte deugniet. Ze gooit zeer bewust speelgoed onder de zetel, duwt het ver genoeg weg en komt dan zeuren om haar te helpen het vanonder de zetel te halen. Ze vindt het de max om mama te zien sukkelen met een bezemsteel onder de zetel. Ze blijft het bewust herhalen. Dit is de nieuwe fase van ‘ik gooi dingen op de grond en jij kan ze maar iedere keer teruggeven’ 🤯🫣🤣.

vorige week

Hier echt precies hetzelfde. Hij begon met een glimlach en ging slapen met een glimlach, maar opeens is het piepend opstaan en piepend gaan slapen. Niks is goed. We geven hem alles wat hij maar kan wensen, maar ook dat is niet goed. De afgelopen dagen zijn echt niet nice geweest. Ik hoop dat dit maar even duurt, want dit is mentaal ook vermoeiend pffff

vorige week

Reactie op Joewar

Die van mij is nog steeds even vrolijk al is het wel een echte deugniet. Ze ...
Haha, kleine wetenschappers zijn het. Hier van de week ook, mevrouw deed haar beste poging om boeken onder de box te schuiven. Dat is best lastig! We hebben ze nog net op tijd gered 🤣 En toen ineens lukte het haar niet. Traaaaanen.

vorige week

Herkenbaar. Het is jantje lacht en Jantje huilt..

vorige week

Reactie op Windy12

Herkenbaar. Het is jantje lacht en Jantje huilt..
Dat zeggen wij hier ook altijd😂

vorige week

Heel herkenbaar niks is goed overal om miepen of huilen , speelgoed op de grond gooien en als we het dan niet oppakken gaat ze gillen en huilen . Moet zeggen ze is ook gewoon heel ondeugend de laatste tijd maar wij hebben hier ook dagen dat ze niet uit te staan is en overal om gaat huilen. Plus ook de fase van verlatingsangst waar we in zitten.

2 dagen geleden

Zeker herkenbaar! Ik moet soms ook echt mijn lach inhouden als ze gaat gillen, omdat ze bijvoorbeeld alle luierdoekjes uit de verpakking wil halen of de telefoonkabels wil pakken. Ze kan dan behoorlijk boos kijken en haar zin doordrijven. Ook zichzelf naar achteren gooien bij een nee doet ze regelmatig. Kortom temperament.. nu ‘s nachts slaaptrainen en dat is dit een stuk minder grappig :(