14 Reacties

3 maanden geleden

Ik lees mee, heb hetzelfde!

3 maanden geleden

Ik heb ook behoorlijk last van jeuk en droge huid. Ik gebruik een fijne mama care olie van Kruidvat. Als ik mezelf na het douchen even goed insmeer is het een heel stuk minder.

3 maanden geleden

Hallo, als creme vind ik deze super fijn! Helpt ook tegen de jeuk en verzorgd. https://www.bol.com/nl/nl/p/la-roche-posay-lipikar-balsem-ap-m-bodymelk-droge-huid-400-ml/9200000060442124/?bltgh=nxLu14Q-VAruhQDascZPlA.2_31.32.ProductImage

3 maanden geleden

Ik zou zeggen een vochtinbrengende crème en conditioner voor je haar? Ik had vooral in het begin last van een droge huid en na veel smeren is dat weer weggetrokken 😁

3 maanden geleden

Ik heb het ook al vanaf begin zwangerschap en al van alles geprobeerd. Bij mij helpt jojoba olie wel aardig, ik doe ook een paar drupjes in mijn haar masseren. Ik was me niet meer met douchegel en gebruik babyshampoo. Ik heb daarnaast alles van katoen, kleren, beddengoed. Want ik krijg ook jeuk van synthetische stoffen.

3 maanden geleden

Stoppen met producten waar parfum in zit. Dit irriteert, zorgt voor jeuk en droogt extra uit. La roche posay lipikar baume ap+ bodylotion werkt prima. Ze hebben ook een parfum vrije douchegel. Jojoba olie van de tuinen voor droge tot zeer droge huid of in je haar. Buck beer shampoo bar en naturel geitenmelk zeep bar van uzepia werkt hier goed. Zowel tegen de droogte als tegen mijn eczeem. Als jullie baby er is kijk dan ook eens wat je voor hem/haar gebruiken gaat. O.a zwitsal is lekker maar zit dus wel veel parfum in. Is je baby hier gevoelig voor is dat echt geen fijn spul.

3 maanden geleden

Zelf gebruik ik sinds mijn zwangerschap alles van Biotherm. Hele verademing voor de huid: niet meer droog, geen jeuk meer en het voelt soepel. Voor de buik gebruik ik extra Feather Women. Maar iedereen reageert anders natuurlijk🥺.

3 maanden geleden

Ik heb exzeem, voor mijn zwangerschap gebruikte ik hier ook medicatie voor. Ik ben toen begonnen om shampoos te gebruiken op natuurlijke basis of zonder siliconen. Ook gebruik ik de scrub therapy van rituals.

3 maanden geleden

Reactie op L.Cats

Ik heb exzeem, voor mijn zwangerschap gebruikte ik hier ook medicatie voor. ...
Zo zie je maar hoe dat verschilt. Ik dus ook eczeem al voor de zwangerschap. Maar ik kan echt niet tegen rituels. Door de vele parfum die erin zit. Juist door parfum krijg ik eczeem.

3 maanden geleden

Heeel veel water drinken

3 maanden geleden

Reactie op Miloutje

Zo zie je maar hoe dat verschilt. Ik dus ook eczeem al voor de zwangerschap ...
Ik kan daar normaal gesproken ook niet tegen. Maar toevallig tegen deze wel. Het verschilt kwa product.

3 maanden geleden

Reactie op Miloutje

Zo zie je maar hoe dat verschilt. Ik dus ook eczeem al voor de zwangerschap ...
Herkenbaar. Ik gebruik op het moment naïef, het verergert iig niks en dat is vaak waarvoor ik het doe 😂 gebruik jij op dit moment een goed merk? Kan altijd wel een tip gebruiken 😁

3 maanden geleden

La roche posay lipikar baume ap+ voor de eczeem. Uzepia naturel geitenmelkzeep en de buck beer shampoo van uzepia. Dit werkt voor mij het beste.