5 Reacties

3 maanden geleden

Wat een nare droom! Snap goed dat je ongerust bent. Hier heeft de verloskundige 1x per week het hartjes spreekuur. Kan je binnenlopen om naar het hartje te luisteren. Misschien heeft jou verloskundige dit ook? En anders zou ik vragen of je langs mag komen. Stress is ook vervelend en niet goed. ❤️

3 maanden geleden

Bij ons doen ze ook aan hartjesspreekuur, speciaal om je gerust te stellen of voor als je om wat voor reden ook behoefte hebt om je even te verbinden met je kindje! Lijkt mij dat dat dus juist voor jouw situatie bedoeld is! Ik zou gewoon bellen! (niet op het spoed nummer maar de gewone lijn)

3 maanden geleden

Hi mama, wat vervelend voor je. Ik heb in het begin ook een keer een droom gehad over een miskraam, en dan dat de baby soort van als een balletje uit mijn buik stak. Nu 16 weken en hartje en echo’s zijn goed. Maar het is zeker schrikken. Maar zoals de dames hieronder zeggen, maak gebruik van het spreekuur of bel ze gewoon wanneer je wilt. Ze zijn er ook om je gerust te stellen. Veel sterkte en niet teveel over nadenken. ❤️

3 maanden geleden

Dankjulliewel! Helaas geen hartjes spreekuur in onze praktijk. Ik ga morgen denk ik toch maar even bellen en uitleggen. Wie weet mag ik even binnen piepen voor geruststelling 🤞

3 maanden geleden

Reactie op Maan-7534

Dankjulliewel! Helaas geen hartjes spreekuur in onze praktijk. Ik ga morgen ...
Ah dat is vervelend. Ik heb dit ook gedroomd en kon dat ook niet loslaten. Erg naar. Ik kon de volgende dag direct het hartje even luisteren. Ik mag regelmatig bij onrust even langskomen, balen dat ze dat daar niet doen zeg.