18 Reacties

vor einem Monat

Ja ik heb precies hetzelfde, vooral in de nacht lig ik er gewoon wakker van…

vor einem Monat

Wees blij dat je alleen druk voelt... hier was ie vandeweek aan het testen of het een boxbal was 😵‍💫

vor einem Monat

Weet je zeker dat je geen blaasontsteking hebt?

vor einem Monat

Reactie op ClaudiaMC

Weet je zeker dat je geen blaasontsteking hebt?
Weet ik niet. Maar ik voel dit niet elke dag en de hele dag, sommige momenten. Dus ik denk zelf dat het net is hoe ze dan ligt ofzo.. heb wel een blaasontsteking gehad een aantal weken terug, maar kan het zeker nog eens opnieuw testen

vor einem Monat

Mijn baby schopt helaas graag tegen mijn blaas 😂 tenzij ik echt vol zit moet ik er gelukkig niet van naar de wc. Wel erg vervelend als je baby daar hangt, dat herken ik wel 🤭

vor einem Monat

Reactie op Chibi24

Wees blij dat je alleen druk voelt... hier was ie vandeweek aan het testen ...
Is jouwe er wel mee gestopt? 😂 Die van mij blijft er helaas naartoe gaan en schoppen 🥲

vor einem Monat

Reactie op mermaidmommy

Is jouwe er wel mee gestopt? 😂 Die van mij blijft er helaas naartoe gaan e ...
Tegenwoordig heeft ie uitgevogeld dat ie ook tegen mn baarmoedermond aan kan schoppen... wat dan weer zo lekker door resoneert naar de vajayjay..... Echt het gevoel alsof da voetje er gewoon ieder moment door heen kan komen 😱

vor einem Monat

Ik heb dit ook en blijk nu toch een blaasontsteking te hebben. Urine leek schoon, maar is naar het lab gestuurd voor kweek.. zou misschien toch even checken of het geen blaasontsteking is? Ik loop hier inmiddels al 3 weken mee rond en al die tijd bleek het blaasontsteking te zijn

vor einem Monat

Ik heb dit ook mij meid ligt ook af en toe zooo op me blaas

vor einem Monat

Reactie op Chibi24

Tegenwoordig heeft ie uitgevogeld dat ie ook tegen mn baarmoedermond aan ka ...
Haha dat herken ik ook helaas. 😂😂

vor einem Monat

Reactie op Elisa124

Ik heb dit ook en blijk nu toch een blaasontsteking te hebben. Urine leek s ...
Heb het vandaag gevraagd aan de vroedvrouw, bij haar kan ik ook urine inleveren. Zij zei dat het niet nodig was omdat deze klachten normaal zijn… maar ga misschien toch bij de huisarts dan maar urine inleveren

vor einem Monat

Reactie op joyinaya

Heb het vandaag gevraagd aan de vroedvrouw, bij haar kan ik ook urine inlev ...
Klachten bij een blaasontsteking kunnen tijdens de zwangerschap heel anders zijn dan normaal. Ik had in het begin ook geen pijn bij het plassen, nu voelt het meer als een druk op m’n urineleider als ik plas maar geen pijn (maar dit kreeg ik pas na 1,5 week) Het kan nooit kwaad om het te laten checken. Mijn vk zei dat ik juist bij deze klachten soms een keer mn urine moest inleveren om het te laten checken, anders kan je zo maar met een blaasontsteking rondlopen zonder dat je het weet

vor einem Monat

Ik had dit ook, kleine heeft van week 10 tot week 25 met zijn hoofdje heel laag naar beneden gelegen. Ik dacht af en toe aan een blaasontsteking maar ze konden niks vinden. Deze week is hij gedraait, ligt nu in stuitligging en ik heb 0 klachten meer. Alleen wat druk op mijn blaas als hij flink aan het schoppen is of als ik lang sta maar pfff wat een opluchting!

vor einem Monat

Reactie op Chibi24

Tegenwoordig heeft ie uitgevogeld dat ie ook tegen mn baarmoedermond aan ka ...
Omg same! Soms tussen de vagina en anus in schoppen, echt een rotgevoel haha. Andere tijden is mijn blaas een boksbal (vooral tijdens het fietsen). En dan vragen vrienden “kan je wat genieten van de zwangerschap?” 😅

vor einem Monat

Reactie op Elisa124

Klachten bij een blaasontsteking kunnen tijdens de zwangerschap heel anders ...
Urine gecheckt, is geen blaasontsteking.

vor einem Monat

Ik heb dit ook al een hele tijd, af en aan. Meerdere keren getest op blaasontsteking maar dat is het niet. Wel heeeel vervelend en geeft soms echt een zwaar gevoel

vor einem Monat

Reactie op joyinaya

Urine gecheckt, is geen blaasontsteking.
Gelukkig maar! Wel vervelend alsnog

vor einem Monat

Bij mij is dit bandenpijn!