17 Reacties

één maand geleden

Dit kan ook zijn billetjes zijn, mijn baby ligt met haar hoofd naar beneden en ik voel heel vaak haar billetjes tegen mijn ribben!

één maand geleden

Reactie op SanneVanDerGraef_7

Dit kan ook zijn billetjes zijn, mijn baby ligt met haar hoofd naar beneden ...
Oh inderdaad ja! Hoe voel je dat het de billetjes zijn? 🙊

één maand geleden

Herkenbaar, nu 38+2 en zijn voetjes vinden het leuk om tegen mijn ribben te schoppen (kan zijn voetje voelen aan de buitenkant)

één maand geleden

Herkenbaar! Mijn verloskundige gaf aan dat je kunt voelen dat het de billen zijn als de ‘bult’ wat breder is en je er met je handen geen beweging in kan krijgen. Hoofdjes zijn smaller en schijn je wel wat heen en weer te kunnen bewegen. Zo voel je het verschil :)!

één maand geleden

Ik heb dit ook, bij mij zijn het ook de billetjes. De verloskundige gaf aan dat het best ongebruikelijk is om in dit termijn “terug te draaien”.

één maand geleden

Onze kleine meid zit rond p90, ben nu 36 weken en ik kan voelen dat haar billen meestal links bovenin liggen. Maar soms.. dan vindt ze het heerlijk om zich nu het nog even kan zich heel goed uit te rekken en dan zet ze dr voetjes echt tegen m’n ribben of de rechter kan van mn buik af. Ik probeer haar te vertellen dat ze over een paar weken alle ruimte heeft om dat te doen en nu best nog even zich klein mag houden. Maar ze luistert gewoon niet. 🤭🥴

één maand geleden

Ik heb vaak letterlijk een voet die uitsteekt bij mijn ribben aan de rechterkant. Al een paar keer de fout gemaakt om dan voorover te buigen om iets te pakken, dan schiet die voet er tussen en de doet echt pijn.. ben benieuwd welke schoenmaat eruit komt haha.

één maand geleden

Zojuist controle gehad bij de verloskundige. De baby is (weer) in dwarsligging gaan liggen….

25 dagen geleden

Bij mij ligt hij al ingedaald met hoofdje beneden en ja mijn ribben zijn beurs… 😵😵‍💫 hij duwt er met z’n voeten en billen tegen… Kan dus zeker

25 dagen geleden

Reactie op kristab88

Ik heb vaak letterlijk een voet die uitsteekt bij mijn ribben aan de rechte ...
Oh dat gevoel is zo vreselijk pijnlijk. Ook al paar keer meegemaakt… ik loop soms ook echt met m’n hand op m’n rechterzij om die voet beetje terug te duwen.. het wordt stilaan een beurs gevoel van een blauwe plek 😅

25 dagen geleden

Reactie op kiim92

Bij mij ligt hij al ingedaald met hoofdje beneden en ja mijn ribben zijn be ...
Hier ook exact dit 😂

25 dagen geleden

Reactie op sterre1996

Zojuist controle gehad bij de verloskundige. De baby is (weer) in dwarsligg ...
:(

25 dagen geleden

Reactie op mermaidmommy

Hier ook exact dit 😂
🙈🙈 fijn dat we er niet alleen in staan 😂 En dan maar te zwijgen van de druk en steken die ze veroorzaken tussen je bekken en op je blaas etc.

25 dagen geleden

Reactie op sterre1996

Oh 😔😔

25 dagen geleden

Reactie op sterre1996

Och meen je niet! He 😞 Kan hij nog terug draaien?

25 dagen geleden

Reactie op Aaker52

Och meen je niet! He 😞 Kan hij nog terug draaien?
Ja enorm balen! Morgen vind er een overleg plaats tussen de verloskundige en de gynaecoloog in het ziekenhuis. Zal wss een versie gaan krijgen, het is nog onzeker allemaal… ☹️

25 dagen geleden

Reactie op sterre1996

Ja enorm balen! Morgen vind er een overleg plaats tussen de verloskundige e ...
Wat vervelend! Hopelijk gaat het helpen!