8 Reacties

2 maanden geleden

Haha ja! Had ik bij m'n eerste dochter, ze is nu 2,5 en nog steeds heel energiek. M'n 2e dochter is nóg drukker in de buik, dus ben benieuwd...

2 maanden geleden

Mijn eerste was ook zeer beweeglijk en is nu een energiek kind maar absoluut niet buiten proportie. En slaapt supergoed. 2e is nu ook erg beweeglijk. Geen idee waar die verschillen vandaan komen. Geen dag-nacht ritme is volgens mij ook supernormaal. Hebben ze de eerste weken na geboorte ook nog niet.

2 maanden geleden

Hmm heb een aantal moeders gesproken die het tegenovergestelde hadden met kind binnen of buiten de buik. Gister vertelde een dat ze een hele rustige baby had in de buik en tis nu nog steeds een wildebras! Ook moeders die vertellen dat ze een hele drukke baby hebben in de buik, maar daarbuiten juist heel rustig. Ons kindje is ook best wel druk (kan haar al heel lang goed voelen door de voorliggende placenta heen), maar m'n moeder denkt dat het een rustig kindje wordt (omdat de ouders ook redelijk rustig zijn😜)

2 maanden geleden

Mijn zoon was bewegelijk in de buik en uit de buik, maar hij had in de buik wel een ritme, overdag was hij vaak wakker en s nachts liet hij mij met rust. Dit is na de bevalling zo gebleven. Heel makkelijk kind (hoop dat het zo blijft). Echter de dame die nu in mij groeit is echt van een ander kaliber. Deze beweegt non-stop. Overdag, s avonds, s nachts, maakt deze meid niet uit. Zelfs de verloskundige was ervan onder de indruk. Die maakte nog de opmerking 'dit hoeft echt niet te betekenen dat het ook zo is na de bevalling hoor...'. Dus enerzijds; bij mijn zoon dus wel het zelfde gebleven, anderzijds de VK die zegt dat het niet hoeft. Ik weet het niet. Ik hoop vooral heel erg op wat de VK zei, want deze meid is echt knetter gek volgensmij hahahahah

2 maanden geleden

Reactie op ClaudiaMC

Hmm heb een aantal moeders gesproken die het tegenovergestelde hadden met k ...
Dat laatste zei mijn schoonmoeder ook al 😂 hopelijk is dat een beetje waar. Mijne lijkt vooral in de avond actief, nu nog maar zien hoe dat zal zijn als ze eruit is..

2 maanden geleden

Ahh bedankt voor de lieve leuke duidelijke reacties 🫶🏼

2 maanden geleden

Reactie op Baby_2324

Mijn zoon was bewegelijk in de buik en uit de buik, maar hij had in de buik ...
🙈🤣

2 maanden geleden

Ik heb echt een karate kid in m’n buik, voelde hem al vroeg heel duidelijk en de verloskundige is ook steeds aan het lachen bij controles hoe druk hij is. Elke keer zegt ze hou je hart maar vast voor als deze eruit is🙈