6 Reacties

3 maanden geleden

17 weken hier, en elke echo was de baby druk aan het bewegen en doen, behalve de geslachtsecho 馃槄 toen lag ze precies stil met haar billen buiten bereik van de echoscopiste 馃き tweede keer wel gelukt gelukkig, maar toen was ze dus juist te beweeglijk om een mooie foto van het gezichtje te krijgen. Ik vind het wel heerlijk, een eigenwijs druktemakertje net als dr mama 馃┓

3 maanden geleden

Reactie op nicolehzz

17 weken hier, en elke echo was de baby druk aan het bewegen en doen, behal ...
Haha, ja heerlijk he zulke bewegingen, ze zeggen dat hij of zij zich dan fijn voelt. 馃グ ik denk indd ook dat de baby dat drukke van mij heeft馃檲馃檲馃檲

3 maanden geleden

Ik heb wisselend een drukke baby in mijn buik. Dagen dan voel ik haar echt veel en vandaag weer bijna niet. Dat vind ik wel vervelend als ze dan een rustig dagje heeft. Ik ben nu 18+4

3 maanden geleden

Ik had dat bij de eerste keer dat ze de hartslag ging luisteren. Ze kon het maar niet vinden dus mocht ik gelijk doorlopen naar de echo en daar was ze dus ook erg druk.

3 maanden geleden

Bij mijn vorige zwangerschap super drukke baby in de buik, en ook daar buiten. Ook nu nog (hij is inmiddels vijf) bordevol energie. Ik heb het gevoel dat dit kindje ietsjes rustiger is, maar is ook nog vroeg met 16 weken.

3 maanden geleden

Mijn dochter was heel druk in de buik en een hele rustige baby. Mijn zoontje was rustig in de buik en een hele drukke baby. Ik merk juist het tegenovergestelde. Deze baby is tot nu toe ook erg druk, dus ben benieuwd 馃槉