10 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb ook zoiets gehad, maar ik denk dat het toch bandenpijn was. Dat zei mijn verloskundige iig. Maargoed als je morgen gaat testen weet je meteen zeker of het iig wel of niet een ontsteking is dan.

2 maanden geleden

Ah oke! Ja mijn verloskundige had het nergens over bandenpijn, vandaar. Update; geen blaasontsteking😊

2 maanden geleden

Ik herken dit ook als ik heb gewerkt vooral! Mijn baarmoeder heeft wel echt een groeispurt gemaakt ook dus ik denk wel dat mijn organen een beetje aan het settelen zijn 🤭

2 maanden geleden

Reactie op jhzzee

Ik herken dit ook als ik heb gewerkt vooral! Mijn baarmoeder heeft wel echt ...
Ah oke! Heb je dan ook het idee alsof de baby met al zijn gewicht daar ligt haha?

2 maanden geleden

Reactie op Toppertje2024

Ah oke! Ja mijn verloskundige had het nergens over bandenpijn, vandaar. Upd ...
Gelukkig! Misschien is het gewoon je buik zelf die zo zwaar voelt dan. Als ik in een kassarij sta voelt mijn buik ook wel een stuk zwaarder en boller dan wanneer ik blijf bewegen of rustig op de bank lig 🤭

2 maanden geleden

Reactie op Toppertje2024

Ah oke! Heb je dan ook het idee alsof de baby met al zijn gewicht daar ligt ...
Mmm bij mij voelt het meer alsof mn baarmoeder, blaas en darmen het niet met elkaar eens zijn en dan op elkaar drukken ofzo. Het kan ook bekken pijn zijn bij mij

2 maanden geleden

Ik heb hetzelfde! Ik moet zeggen dat ik ook wat buikpijn heb na het plassen en een branderig gevoel en dat ik vaak moet plassen. Ook ik heb geen blaasontsteking (ze dachten eerst wel wat te zien dus voor het weekend nog antibiotica meegekregen). Vandaag dus te horen gekregen dat het toch geen blaasontsteking is. Ik me maar afvragen waarom de klachten aanhouden haha! Ook na een stuk lopen heb ik echt het gevoel alsof er een bal in m’n buik zit. Zaterdag had ik ook na een wandeling een harde buik, verder geen samentrekkingen. De verloskundige denkt inderdaad dan toch aan bandenpijn en dat in combinatie met een groeispurt van de baarmoeder en dan toch net even wat teveel doen. Ik moet zeggen dat mijn buik ook ineens heel hard groeit, dus op zich klinkt het niet gek 🤷🏻‍♀️

2 maanden geleden

Reactie op jhzzee

Mmm bij mij voelt het meer alsof mn baarmoeder, blaas en darmen het niet me ...
Dat klinkt inderdaad als iets anders en heel pijnlijk! Sterkte ermee!😘

2 maanden geleden

Reactie op AIS96

Ik heb hetzelfde! Ik moet zeggen dat ik ook wat buikpijn heb na het plassen ...
Ah heel fijn die herkenning!!😊 Precies die bal ja haha. Moet zeggen dat ik nu twee dagen echt heb gerust (want vakantie, dus het kan) en inderdaad ook meteen merk dat mijn buik wat groeit 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Toppertje2024

Ah heel fijn die herkenning!!😊 Precies die bal ja haha. Moet zeggen dat ik ...
Gek hè… je maakt je dan toch zorgen of het iets is. Ik moet zeggen dat het bij mij ook helpt om even wat vaker te gaan zitten/liggen in plaats van constant bezig zijn. Ik voel me zo onrustig, hopelijk begint de nesteldrang niet nu al 😂😂