Dag allemaal,
Mijn eerste topic hier, maar wil het toch graag vragen!馃槉
Afgelopen di tot do op stedentrip geweest. Ik merkte toen dat ik een drukkend gevoel kreeg in mijn onderbuik de laatste dag. Precies in het midden tussen mijn schaambot en navel. Ik ben 21+1 vandaag.
Nadat het twee dagen aanhield, zaterdag de verloskundige gebeld. Zij denkt eventueel een blaasontsteking (verder 0 klachten, ja ik weet dat dat kan als je zwanger bent). Verder gaf ze aan dat het een duidelijk signaal is dat ik echt minder moet doen. Aangezien ik ook aangaf dat mijn buik heel hard voelt. Zij had het over harde buiken, maar ik ervaar geen samentrekking(en)?
Nou was de stedentrip met mijn opa van 85, dus minder intensief dan een werkdag in het speciaal onderwijs馃槈
Vandaag trok het drukkende gevoel toch eventjes weg overdag, veel geslapen, maar net kwam het weer terug.
Iemand die dit ook heeft/herkent? Alles wat ik op internet lees komt echt n茅rgens mee overeen. Het is niet stekend, ook geen kramp. En voor bandenpijn lijkt het mij niet de juiste plek... Gewoon zeurend en een beetje een zwaar gevoel.
Hoor het graag!!馃槉
P.s. morgen urine testen