Hi!
Zijn er meer mensen die de dubatti two hebben gekocht?
Wij hebben deze gister binnen gekregen en vandaag in elkaar gezet.
Nu weet ik toch zeker dat het dekje van de reiswieg magneten had zodat deze goed bleef zitten. Maar deze zitten er bij ons niet in, het dekje ligt gewoon los op de reiswieg. Voelt absoluut niet stevig, beetje wind en het vliegt omhoog…?
Babypark gemaild maar nog geen reactie,
hebben jullie wel magneten in de reiswieg of heb ik mij nu gewoon keihard vergist?
Dit was ook een opmerking van mij toen wij voor een wagen gingen kijken, tegen mij zei ze (Babypark) toen dat het gewoon ‘verzwaard’ is maar niks over magneten. Zijn uiteindelijk ook voor eentje met rits gegaan
Wij hebben ook deze wagen en ook geen magneten. Voelt een beetje gek maar z ...
Wat vreemd, ik weet toch zeker dat er op de reiswieg en op het vervolg zitje ook magneten zitten in de sluiting. Die hebben wij overigens nog niet uitgepakt, heb jij dit al gecheckt?
Misschien is het dekje bij de babypark sowieso wel meer “moe” en is de nieuwigheid spanning er uit waardoor hij platter ligt. Je zou hem een paar keer goed beide kanten op kunnen rollen, dat zou dan moeten helpen.
Er staat op YouTube een filmpje hoe je hem in elkaar zit. Daar is te zien dat hij halverwege met drukknoopjes vastgezet wordt maar voor de rest lijkt hij los te liggen.
https://youtu.be/X3gHyq0tWq0?si=MPZNVUgg7QT5CQmN
Even een tip voor iedereen die hem besteld heeft (of minder dan 2 weken geleden geleverd heeft gekregen);
Je krijgt er nu een gratis voetenzak bij. En dat valt onder de laagste prijs garantie dus kan je gewoon nog aanvragen.
Morgen komt de dubatti two kinderwagen binnen van babypark heeft u hier lin ...
Ik zie de aanbieding niet meer dus hij was denk ik t/m gisteren. Maar misschien kan je nog even bellen en het proberen. Ik mocht zelfs de kleur uitkiezen.
Ik kan nog een klein stukje op Google vinden, maar die link doet het niet meer (zondag, dus ze zijn dicht en dus “oude” aanbieding)
Maar hier heb je die link mocht je het morgen toch nog willen proberen of hij dan wel werkt;
https://www.baby-dump.nl/merken/dubatti/kleur/beige.html