9 Reacties

één maand geleden

Dit was ook een opmerking van mij toen wij voor een wagen gingen kijken, tegen mij zei ze (Babypark) toen dat het gewoon ‘verzwaard’ is maar niks over magneten. Zijn uiteindelijk ook voor eentje met rits gegaan

één maand geleden

Wij hebben ook deze wagen en ook geen magneten. Voelt een beetje gek maar zal er toch niet zomaar af waaien 🫣 hoop ik!

één maand geleden

Reactie op Sand89

Wij hebben ook deze wagen en ook geen magneten. Voelt een beetje gek maar z ...
Wat vreemd, ik weet toch zeker dat er op de reiswieg en op het vervolg zitje ook magneten zitten in de sluiting. Die hebben wij overigens nog niet uitgepakt, heb jij dit al gecheckt?

één maand geleden

Je kijkt er gewoon onderdoor🫣

één maand geleden

Misschien is het dekje bij de babypark sowieso wel meer “moe” en is de nieuwigheid spanning er uit waardoor hij platter ligt. Je zou hem een paar keer goed beide kanten op kunnen rollen, dat zou dan moeten helpen.

één maand geleden

Er staat op YouTube een filmpje hoe je hem in elkaar zit. Daar is te zien dat hij halverwege met drukknoopjes vastgezet wordt maar voor de rest lijkt hij los te liggen. https://youtu.be/X3gHyq0tWq0?si=MPZNVUgg7QT5CQmN

één maand geleden

Even een tip voor iedereen die hem besteld heeft (of minder dan 2 weken geleden geleverd heeft gekregen); Je krijgt er nu een gratis voetenzak bij. En dat valt onder de laagste prijs garantie dus kan je gewoon nog aanvragen.

één maand geleden

Reactie op DaCha

Even een tip voor iedereen die hem besteld heeft (of minder dan 2 weken gel ...
Morgen komt de dubatti two kinderwagen binnen van babypark heeft u hier link van van de gratis voetenzak?

één maand geleden

Reactie op BXXX

Morgen komt de dubatti two kinderwagen binnen van babypark heeft u hier lin ...
Ik zie de aanbieding niet meer dus hij was denk ik t/m gisteren. Maar misschien kan je nog even bellen en het proberen. Ik mocht zelfs de kleur uitkiezen. Ik kan nog een klein stukje op Google vinden, maar die link doet het niet meer (zondag, dus ze zijn dicht en dus “oude” aanbieding) Maar hier heb je die link mocht je het morgen toch nog willen proberen of hij dan wel werkt; https://www.baby-dump.nl/merken/dubatti/kleur/beige.html