12 Reacties

6 maanden geleden

Als je lichaam dit aangeeft vooral niet eigenwijs doen en toch van alles gaan doen dit deed ik mijn vorige zwangerschap wel en ik viel dus ook flauw buiten en heeft geleid tot een gebroken enkel zodra ik me nu duizelig voel worden ga ik echt even zitten en wat drinken voor mijn gevoel helpt wat met suikers dan wel voorderest kun je er denk ik weinig aan doen het is erg vervelend maar het hoort er wel bij

6 maanden geleden

Dextro !

6 maanden geleden

Ik heb dit ook soms en heb standaard Dextro in mijn tas voor als ik me wat slap voel, wetend dat je iets bij hebt dat helpt als het nodig is gaf mij wel de zekerheid om wel op pad te durven en te gaan.

6 maanden geleden

Ik heb er ook al weken last van. Soms helpt het om iets zoets te eten, maar soms ook niet. Ik voel mij vandaag ook zo duizelig en zwak dat ik ook geen boodschappen ga doen. Er is niks aan te doen dan het uit zitten. Het is wat het is. Goed naar lichaam luisteren en rustig aan doen als je lichaam erom vraagt, hoe frusterend het ook is met momenten

6 maanden geleden

Luister naar je lichaam, ga nu even niet alleen naar buiten. Het is nu mijn 3 zwangerschap en ik was ook kapot moe ook vaak duizelig en met 2 kinderen in huis en hele huishouden kon ik het ook soms moeilijk loslaten maar toch heb ik het gedaan, het was soms hele dag thuis met kinderen, eten bestellen en rommel maar sinds week 12 gaat weer beter klachten worden minder en oude mama is terug! Wacht even af want alle kwaaltjes zijn ooit klaar.

6 maanden geleden

Dankjulliewel! Ik heb mijn vriend nu op pad gestuurd en Dextro aan het boodschappenlijstje laten toevoegen

6 maanden geleden

Drop en dextro heb ik standaard in mijn tas zitten. Omdat ik tijdens zwangerschap ook last heb van een lage bloeddruk en duizeligheid!

6 maanden geleden

Herken het heel goed, heb het zelf ook! Vorige zwangerschap ook gehad, en bij mij is mijn lage bloeddruk de oorzaak. Heb eigenlijk altijd Dextro in m’n tas, drop, cup a soup, bouillon etc. Het hele pakket. Echt heel naar om mee te maken!

6 maanden geleden

Herkenbaar. Ik heb het vooral als ik te lang stil sta. In een rij, of pratend met collega’s in de pantry. Die situaties probeer ik te vermijden of een beetje in beweging te blijven.

6 maanden geleden

Heb ik ook heel erg. Ik durf op sommige dagen de hond niet alleen uit te laten. Als ik het dan toch doe ben ik zo buitenadem na 50 meter lopen en moet ik echt zitten vanwege de duizeligheid. Ik heb vandaag zoute drop gekocht

6 maanden geleden

Ik ken meer zwangeren die op een gegeven moment aangemoedigd werden om zoute Drop te eten hierom! Even overleggen met de vk?

6 maanden geleden

Overleg met je huisarts! Ik heb ijzertabletten gekregen.