13 Reacties

één maand geleden

Ik heb t ook, vandaag 39 weken en nog misselijkheid erbij 😭

één maand geleden

Ik weet niet of het direct een voorteken is van de bevalling, maar ik herken het zeker! Ben 38+4 🤓 Kan me voorstellen dat je lichaam je darmen zo leeg mogelijk wilt houden, maar er heerst ook vanalles natuurlijk…

één maand geleden

Ik heb het ook🥲 ik ben momenteel 37+3

één maand geleden

Hi! Ik heb wel eens gehoord dat je lichaam tegen het eind van de zwangerschap je darmen leeg wilt maken/schoon wilt maken/spoelen? Goed water blijven drinken en indien je twijfelt, kan je natuurlijk altijd contact opnemen met jouw verloskundige of huisarts.

één maand geleden

Helemaal normaal! Je lichaam is al bezig met de bevalling (leegmaken/ -houden van de darmen), maar t kan dan nog steeds even duren... idd veel drinken om niet uit te drogen, is ook beter voor de doorbloeding van de baarmoeder!

één maand geleden

Ik heb het ook 🫠 ik ben 37 + 3 . Heb daarnaast sinds vandaag ineens een flink drukken gevoel op mijn blaas en in mijn buik 😊🥲

één maand geleden

Jazeker al 2 weken. Hoort er helaas bij, hoeveel vezels je ook eet. :-(

één maand geleden

Ik!! Gepaard met krampen ook en misselijkheid

één maand geleden

Ja herkenbaar. Ik ben 36,5 en merk dat het aan de dunne kant is en dat ik in de ochtend wat krampen heb. Kijken hoe het de komende dagen gaat. Hopelijk blijft de baby nog wel even zitten.

één maand geleden

Geen dunne ontlasting, maar ik kan al de hele zwangerschap moeilijk naar de wc en kan nu wel ineens 1-2x per dag gewoon normaal zonder laxeermiddelen. Dus ik merk ook wel dat er een verandering is darmen technisch! Ben nu 37+1.

één maand geleden

Bij mijn vorige zwanger schap had ik dat ongeveer een week misschien iets langer en toen bevallen. Zoontje is 1 dag te vroeg geboren 🤭

één maand geleden

Hier ook sinds een dag of 4-5. Ben 37+6. En ook misselijk erbij al wat langer. Ken het niet van de andere 2 zwangerschappen. En dat terwijl ik elke dag een ijzertablet moet hebben dus je zou zeggen dat het voor meer obstipatie zorgt...

één maand geleden

Reactie op desmaxpom

Jazeker al 2 weken. Hoort er helaas bij, hoeveel vezels je ook eet. :-(
Vezels zorgen ook juist voor een makkelijkere stoelgang 😉