13 Reacties

één maand geleden

Geloof dat ze inderdaad allemaal met reiswieg onderop zijn. Wij gaan wel voor de uppa baby vista 2

één maand geleden

Er komt een bugaboo kangaroo uit binnenkort en daar kan je wel de reiswieg boven plaatsen. Ken geen andere die dat wel zou kunnen :(

één maand geleden

Reactie op maanbloem

Er komt een bugaboo kangaroo uit binnenkort en daar kan je wel de reiswieg ...
Ooh dan kan ik daar evt naar kijken!

één maand geleden

Reactie op maanbloem

Er komt een bugaboo kangaroo uit binnenkort en daar kan je wel de reiswieg ...
Komt deze ook naar Europa? Ik had ze gemaild en toen gaven ze aan dat deze alleen voor de usa is.

één maand geleden

Reactie op Maissahb

Komt deze ook naar Europa? Ik had ze gemaild en toen gaven ze aan dat deze ...
Ik had juist te horen gekregen ook EU, maar mijn info komt niet van bugaboo zelf. Ben juist aan het wachten op de kangaroo, zou het enorm jammer vinden als het alleen voor USA is

één maand geleden

Wij hebben een joolz geo, die kan in deze zettingen. Misschien is dat iets..

één maand geleden

Reactie op lisannek97

Wij hebben een joolz geo, die kan in deze zettingen. Misschien is dat iets. ...
Ooh das ook nog wel een optie

één maand geleden

Reactie op maanbloem

Ik had juist te horen gekregen ook EU, maar mijn info komt niet van bugaboo ...
Ja! zelfde hier, zou het ook zonde vinden.. zou graag weer voor een Bugaboo gaan, maar vind de donkey te breed. Hopelijk komt hij alsnog

één maand geleden

Duo wagen Bieden https://link.marktplaats.nl/m2142867228?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons

één maand geleden

Wij zijn voor de Easywalker Harvey5 gegaan. Houdt er rekening mee bij eventuele steentjes tussen de wielen. Bij Easywalker gebeurt dat niet zo snel. Gaf mijn schoonmoeder als tip 😊

één maand geleden

Ik heb nu bij de prenatal een duo gevonden waar de bak boven kan en nog een leuk prijsje ook!

één maand geleden

Hier kan de bak ook bovenin, ook past de gehele wagen met reiswieg in onze kofferbak (ford fiesta) https://www.babypark.nl/qute-q-twin-duowagen.html?color=467&gad_source=1&gbraid=0AAAAADqk4c95kEfweFx6NErJYxQDMP6Eu&gclid=EAIaIQobChMI_MPTxrfehwMVOoODBx0baxDCEAQYASABEgIapfD_BwE