17 Reacties

22 dagen geleden

Wij gaan het niet doen. Onze zoon is bijna 1,5 in november. Ga een extra stoeltje kopen voor op de wagen, zodat ie evt kan zitten als die wilt.

22 dagen geleden

Tussen onze 1e en 2e zit iets meer dan 2 jaar! Eerst meerijplankje geprobeerd, maar als ze niet meer wilde lopen dan wilde ze dat ook niet (ze kon er ook op zitten). Super blij dat we toch nog een bugaboo donkey duo hebben aangeschaft. Die kunnen we straks weer gaan gebruiken! Het is denk ik echt afhankelijk van hoe je kind is en hoeveel je de wagen gebruikt/ wilt gebruiken!

21 dagen geleden

Wij hebben er een en zijn er superblij mee. Tussen de oudste 2 zit 1.5 jaar in, nu dadelijk 20 maanden tussen 2 en 3. We hebben hier voor gekozen omdat het naar ons idee toch iets makkelijker loopt dan een meerijdplankje en als ik naar het dorp loop, gelijk naast een drukke weg loop.

21 dagen geleden

Dit halen wij! Goedkope oplossing!

21 dagen geleden

Wij uppa baby vista. Onze peuter van 3 zit nog steeds af en toe in de wagen. Zij zit dan onderop en haar zusje van 16 maanden bovenop. Pas als de baby er straks is, is er geen plek meer voor de peuter

19 dagen geleden

Tussen mijn oudste 2 dochters zit 17 maanden. Had toen geen duo wagen maar een meerijdzitje. Dat was niet altijd makkelijk vooral als ze moe werd en in slaap viel. Vond dat zo een drama altijd. Ik gebruikte de kinderwagen toen heel erg veel. Tussen de 3e en de 4e zit straks 16 maanden. Heb dit keer wel al de bugaboo gekocht. Gebruik em nu nog enkel en straks dus dubbel. Wij waren het toen echt gelijk eens dat er een dubbele wagen zou komen. Ik gebruik em dagelijks. Het ligt er dus denk ik aan hoevaak je de kinderwagen gebruikt en hoelang.

18 dagen geleden

Hangt heel erg van je oudste kind af denk ik! Onze oudste ging met 12 maanden al echt goed lopen en wou sindsdien ab-so-luut nooit meer in de kinderwagen of buggy. BABY!!! Schreeuwde ze dan boos en als we het probeerden ging het tot woede uitbarstingen aan toe elke keer, mevrouw wilde er níét in. Dus toen was het credo: prima, loop jij maar zelf dan. Of ze ging op haar (loop)fietsje mee. Ik ken ook kinderen van 4 die maar al te graag nog in de buggy kruipen. Als je kind er wel in wil zitten kan het denk ik wel handig zijn, maar het is inderdaad een forse investering.

18 dagen geleden

Reactie op Baby_2324

Dit halen wij! Goedkope oplossing!
Wel het gewicht van je grote kleintje in de gaten houden want hij is tot Max 15 kilo.

18 dagen geleden

Reactie op DaCha

Wel het gewicht van je grote kleintje in de gaten houden want hij is tot Ma ...
Ja onze zoon is bij dan 17 maanden.. gok dat ie een kilo of 11 weegt nu! En volgensmij groeien ze nu niet meer zo hard toch?

18 dagen geleden

Mijn jongste wordt 2 in november. En wij hebben wel een duo wagen aangeschaft. De bugaboo donkey. Ik wil haar op die leeftijd niet al verplichten te lopen. Zo’n meerijd plankje vind ik voor geen meter lopen. En daarbij wil ik gewoon dat als ze moe is dat ze lekker kan zitten en eventuele kan slapen in de wagen. Wij hebben tweedehands een duo wagen gekocht en dat scheelde al enorm. Een voordeel aan de bugaboo donkey is dat je m ook als enkele wagen kan gebruiken.

18 dagen geleden

Hier 2 jaar leeftijdsverschil, heb een joolz geo 3 gehuurd voor een half jaartje en kan het eventueel uitbreiden naar langer mocht het nodig zijn.

18 dagen geleden

Reactie op Baby_2324

Ja onze zoon is bij dan 17 maanden.. gok dat ie een kilo of 11 weegt nu! En ...
Ah dat is super! Ik vind het er ook uitzien als een uitkomst hoor. Maar als het oudere kindje een beetje steviger is is het feest misschien snel voorbij. 😅

8 dagen geleden

Wij gaan er toch eentje aanschaffen.. ook al wilde we dat eerst niet. Heb er nu twee in bestelling staan, en ga even kijken welke het best bevalt

8 dagen geleden

Dit is een optie

8 dagen geleden

En dit is een optie

8 dagen geleden

Deze zijn overigens niet de duurste! Ze kosten incl alle zittingen, 520 en 450