Zoals de titel het al zegt, heb ik een erg bezwaard gevoel om de verloskundige te bellen.
Ik heb gister namelijk gebeld met 41+1, omdat ik dacht dat het begonnen was (eerste kindje).
Ik had eigenlijk een afspraak om gestript te worden, maar omdat ik krampen had die om de 5 minuten kwamen en weer weggingen vond de verloskundige het een goed idee om langs te komen.
Uit eindelijk heeft ze onderzoek gedaan en ik had nog geen ontsluiting en concludeerde ze dat de bevalling nog niet was begonnen. En dat het 2 kanten op kon gaan doorzetten of helemaal niks.
Ik werd emotioneel, omdat het voelde alsof ik haar voor niks had laten komen en dat ik mezelf had vergist.
Nadat ze vertrok begonnen de pijntjes heftiger te worden en heb de hele nacht pijn gehad en kon de weeën niet meer weg puffen (als het weeën zijn, want begin nu overal aan te twijfelen). Ik kon me geen houding vinden, liggend, zittend en in beweging niks hielp. Heb dus ook geen oog dicht kunnen doen vannacht.
De pijnen voelen heel intens en het geeft een enorme pijnlijke druk down under. De weeën duren gemiddeld 90 seconden alleen komen ze rond de 7-8 minuten.
Waardoor ik niet durf te bellen, omdat ze aangeeft dat de bevalling pas start bij 3-5 minuten.
What to do? Voel me echt wanhopig op het moment 😞