127 Reacties

22 dagen geleden

Reactie op lindaaav

Een keizersnede lijkt bij mij wel het laatste waar ze in het ziekenhuis aan ...
Anderzijds waren ze ook zo eerlijk dat hoe meer ze ingrijpen (bv middels inleiding) hoe hogere kans op complicaties

22 dagen geleden

Oké goed om te horen dat je wel zelf inspraak hebt. Maar idd, ik kreeg gisteren ook het idee dat ze wel echt tot het uiterste willen gaan om er een (semi)natuurlijk proces van te maken. Wat ik natuurlijk begrijp, want je wil het liefst ook de hormonale kant van een bevalling meepakken. Lastig hoor en die onzekerheid en onduidelijkheid vind ik echt heel vervelend…

22 dagen geleden

Reactie op lindaaav

Anderzijds waren ze ook zo eerlijk dat hoe meer ze ingrijpen (bv middels in ...
Ja dit lijkt mij toch ook? Nou we gaan het wel afwachten 😅 Hebben jullie ook zoveel last van getrappel in je bekken door voetjes en handjes? Tranen springen me soms in de ogen haha. Mensen zitten ook de hele tijd naar m’n buik te kijken want mevrouw geeft weer allerlei shows weg haha

22 dagen geleden

Reactie op SnnevL

Spannend! Hopelijk knap je nog op. Ik snap dat je daarvoor kiest. Helaas is ...
Jaa daar ben ik ook bang voor. Helaas veeel zieker geworden in de loop van de dag. Heb toch naar het ziekenhuis gebeld en ze hebben afspraak verzet naar vrijdag want zo de bevalling in gaan is ook niet handig. Hoop dat het voor jou ook goed uitpakt in het ziekenhuis zeiden ze ook er is geen beste optie maar je moet dus de beste van het slechtste kiezen.

22 dagen geleden

Reactie op Elineb1990

Spannend zeg!! En wat een timing dat je dan net nu grieperig bent. Hopelijk ...
Ja heel spannend heb gelukkig wel uitstel gekregen ben echt veel zieker nu zo beroerd! In het ziekenhuis zijn ze het ermee eens dat ik niet zo een bevalling in kan gaan dus nu verzet naar vrijdag hoop dat ik dat weer op krachten ben. Heel eeg bedankt! Jij ook succes hoop dat het voor jou ook goed uitpakt.

22 dagen geleden

Reactie op @1991

Jaa daar ben ik ook bang voor. Helaas veeel zieker geworden in de loop van ...
Ah beterschap! Vrijdag is ook zo! Nee inderdaad, ik zei ook hetgeen met zo min mogelijk risico's en stress voor de baby. Konden ze niks over zeggen uiteraard. We wachten t af en zien het wel!

20 dagen geleden

Ik was wat oude topics aan het teruglezen en nu las een reactie van iemand die ook een inwendige versie heeft gehad. Nu breek ik m'n hoofd hierover, want bestaat dit? Ik kan me niks voorstellen over hoe dit zou moeten gaan..

20 dagen geleden

Reactie op SnnevL

Ik was wat oude topics aan het teruglezen en nu las een reactie van iemand ...
Daar heb ik nog nooit van gehoord, wat moet ik me daarbij voorstellen?

20 dagen geleden

Reactie op @1991

Daar heb ik nog nooit van gehoord, wat moet ik me daarbij voorstellen?
Ja nou, precies. Dat weet ik dus ook niet😂 Of ik interpreteer de reactie verkeerd. Maar volgens mij niet.

20 dagen geleden

.

20 dagen geleden

Onze dwarsligger Juna is gisteren geboren! Helaas met het doem- scenario van gebroken vliezen, een ritje met de ambulance met sirene naar het ziekenhuis en een spoedkeizersnede. Ze blijkt ook klein te zijn maar doet het goed!! Hopelijk zijn jullie dwarsliggers niet zo dwars tot het einde!!

20 dagen geleden

Reactie op lindaaav

Onze dwarsligger Juna is gisteren geboren! Helaas met het doem- scenario va ...
Gefeleciteerd met de geboorte van jullie dochter! Oh jeejtje dat zal wel schrikken geweest zijn. Hoe gaat het met jou na de keizersnede?

20 dagen geleden

Reactie op lindaaav

Gefeliciteerd! Enorm schrikken lijkt me, ook al weet je dat die optie er is. Gaat het goed met jullie beide ?

20 dagen geleden

Reactie op SnnevL

.
Oke apart was zo benieuwd dat ik ff ging googlen maar heb niks kunnen vinden ook.

20 dagen geleden

Reactie op lindaaav

Gefeliciteerd!!

20 dagen geleden

Reactie op lindaaav

Gefeliciteerd met de geboorte van Juna! Ze is er! Wat fijn voor jullie. Heftige situatie zeg. Vliezen gebroken en navelstreng uitgezakt? Wat spannend joh… nou genieten van de kleine en hopelijk zijn jullie de schrik snel te boven!

19 dagen geleden

Baby is zowaar gedraaid, zelfs al iets ingedaald en 3cm ontsluiting! Als ze plek hebben gaan ze vandaag inleiden, anders morgen ochtend, hopelijk ligt hij dan nog goed🤞🏻🤞🏻

19 dagen geleden

Reactie op SnnevL

Baby is zowaar gedraaid, zelfs al iets ingedaald en 3cm ontsluiting! Als ze ...
Oooh wat goed!!! Super! Stabiel gedraaid, gaat geen kant meer op? Succes je kan dit!!

19 dagen geleden

Reactie op Elineb1990

Oooh wat goed!!! Super! Stabiel gedraaid, gaat geen kant meer op? Succes je ...
Hij ligt nog niet vast, dus kan nog alle kanten op🙈 dank je wel!

19 dagen geleden

Reactie op SnnevL

Hij ligt nog niet vast, dus kan nog alle kanten op🙈 dank je wel!
Oh dat is wel spannend… heel benieuwd wat dit zegt over de karakters van onze kinderen 😜 laat je horen hoe het met jullie gaat? Toi toi toi!