127 Reacties

19 dagen geleden

Reactie op Elineb1990

Oh dat is wel spannend… heel benieuwd wat dit zegt over de karakters van on ...
Wordt vervolgd haha

19 dagen geleden

Reactie op SnnevL

Wordt vervolgd haha
M'n bloeddruk was ineens hoog bleek tijdens de controle, bloedgeprikt en plas ingeleverd. Heb ik zwangerschapsvergiftiging🤯 Moet nu in het ziekenhuis blijven, morgenvroeg waarschijnlijk inleiden.

19 dagen geleden

Reactie op SnnevL

M'n bloeddruk was ineens hoog bleek tijdens de controle, bloedgeprikt en pl ...
Jeetje! Sterkte!!!

19 dagen geleden

Had hier ook continue dwarsligger t/m 37 weken. Toen stuit. Met 38 weken spontaan goed. gedraaid en nu met 38.4 weer stuit. Hopelijk draait ze nog goed terug. Blijft dus spannend. Succes allemaal.

19 dagen geleden

Reactie op sterre1996

Jeetje! Sterkte!!!
Dank je, blijkbaar kan dat ook zonder klachten haha. Vorige week was m'n bloeddruk nog netjes. Nouja, we moeten er wat voor over hebben. Einde is in zicht! Het enige wat ik nu hoop is dat de kleine morgen ochtend nogsteeds goed ligt.

19 dagen geleden

Reactie op Tess0412

Had hier ook continue dwarsligger t/m 37 weken. Toen stuit. Met 38 weken sp ...
Oh ja blijft spannend dan. Ik had echt niet verwacht dat hij vandaag ineens wel goed zou liggen. Alleen nu ik dan op morgen ochtend moet wachten ben ik bang dat hij morgen weer dwars ligt😅

19 dagen geleden

Reactie op SnnevL

Dank je, blijkbaar kan dat ook zonder klachten haha. Vorige week was m'n bl ...
Joh wat een gedoe en spanning nog even zo ! Zet hem op en nog even en je hebt je kleine lekker bij je ❤️

19 dagen geleden

Reactie op SnnevL

Dank je, blijkbaar kan dat ook zonder klachten haha. Vorige week was m'n bl ...
Jeeeetje nou het blijft spannend tot het bittere eind!!! Ik zal voor je duimen dat de ligging morgen goed is en dat je niet ziek wordt. Heel bijzonder wat er in een zwangerschap allemaal kan gebeuren 🥴 rustig aan hoor, komt allemaal goed, succes!!

19 dagen geleden

Onze dwarsligger lag tijdens de controle vandaag goed! Klein stukje ingedaald, vruchtwater was was afgenomen. Dus hopelijk blijft de kleine nu goed liggen en daalt nog wat verder in.

19 dagen geleden

Reactie op Stephanie 1989

Onze dwarsligger lag tijdens de controle vandaag goed! Klein stukje ingedaa ...
Wat fijn! Jullie dwarsligger heeft gewoon de volle termijn gepakt om te draaien haha. Zo zie je maar weer dat er gewoon weinig te voorspellen is. Duimen maar 🤞🏻

19 dagen geleden

Onze dwarsligger lag tijdens de controle vandaag goed! Klein stukje ingedaa ...
Superr!

19 dagen geleden

Even de filmpjes van Spinning Babies opzoeken! Deze geven houdingen weer waarin je baby gemakkelijk kan draaien :)

18 dagen geleden

Hij is er, onze Lio. Op de uitgerekende datum. Vanochtend lag hij gelukkig nogsteeds goed, meteen vliezen gebroken om 7.15 en langzaam begonnen met de weeënopwekkers, geboren om 09.30. Wat een rijkdom!

18 dagen geleden

Reactie op SnnevL

Hij is er, onze Lio. Op de uitgerekende datum. Vanochtend lag hij gelukkig ...
Och wat fijn dat het zo is gegaan! Wat was hij er snel! Heel fijn voor jullie. Gefeliciteerd!!! 🥳

17 dagen geleden

Reactie op SnnevL

Hij is er, onze Lio. Op de uitgerekende datum. Vanochtend lag hij gelukkig ...
Gefeliciteerd met de geboorte van Lio, en wat mega snel gegaan!

17 dagen geleden

Ons dwarsliggertje is er ook! Gister geboren, half negen braken mijn vliezen. Ziekenhuis gebeld en even langs geweest om te kijken of de baby nog goed lag. Gelukkig mooi met het vruchtwater naar beneden gespoeld. Nog even aan de ctg gelegen maar zat al dik in de weeën dus snel naar huis. Elf uur thuis en ouders met kindjes weggestuurd, half twee is onze dochter Noan Atsje geboren 🥰

17 dagen geleden

Ons dwarsliggertje is er ook! Gister geboren, half negen braken mijn vlieze ...
Wat goed zeg! Wat fijn dat het zo verlopen is! Gefeliciteerd met de geboorte van Noan! Lijkt wel alsof al deze kindertjes heel laat besluiten om toch maar goed te gaan liggen, er is hoop 🤞🏻

17 dagen geleden

Ik ben nu bijna 38 weken en hier draaide de baby wel erg gemakkelijk. Lag nu zelfs overdwars. Was 1 zetje met 1 hand toen lag ie al goed. Maar goed garantie tot de voordeur , kwartier later draait ie weer een andere kant op. Dus nog veel te veel ruimte . Iemand daar ook ervaring mee? Er is dus een optie om het recht te leggen en dan in te leiden of bij weeën meteen recht draaien

17 dagen geleden

Ons dwarsliggertje is er ook! Gister geboren, half negen braken mijn vlieze ...
Wat goed! Gefeliciteerd!

17 dagen geleden

Reactie op Mopsje

Ik ben nu bijna 38 weken en hier draaide de baby wel erg gemakkelijk. Lag n ...
Ja ik heb precies hetzelfde. Morgen weer naar de gynaecoloog voor advies. Draaien ga ik niet meer doen, mevrouw was vorige keer twee dagen op de hobbel van onze bemoeienis 😅 dus wij horen morgen wat de opties zijn.