127 Reacties

17 dagen geleden

Reactie op Elineb1990

Ja ik heb precies hetzelfde. Morgen weer naar de gynaecoloog voor advies. D ...
Oh echt, hier was het echt een zetje met 1 hand en ze draaide zo mee. Laat het morgen even weten wat de gynaecoloog ervan zei

17 dagen geleden

Reactie op Mopsje

Oh echt, hier was het echt een zetje met 1 hand en ze draaide zo mee. Laat ...
Ja bij mij was het ook zo gepiept. Ze draait gewoon de hele dag door, ik merk het de hele dag. Dus ja wat voor zin heeft draaien dan nog. En vorige keer ben ik de volgende dag zoveel in m’n blaas getrapt, dat wil ik echt niet meer 😅. Nu ik zo goed weet hoe alles voelt merk ik wel dat ze het liefst in stuit ligt met de benen omhoog. Bij jou? Heb je zelf al een idee wat je zou willen als dit zo blijft? Ze is bij mij ook nog totaal niet ingedaald.. steeds grijpgrage handjes en voetjes in mn blaas 🫠 auwww

17 dagen geleden

Reactie op Elineb1990

Ja bij mij was het ook zo gepiept. Ze draait gewoon de hele dag door, ik me ...
Ja ik heb geen idee. De aanrijtijd is hier heel lang 1 uur. Dus stel mijn weeën komen nu op gang moet het zo snel mogelijk goed gelegd worden. Dan is een uur rijden naar een ziekenhuis best een eind. Ook bij knappen van vruchtwater zijn er risico's dus ik denk dat in mijn geval inleiden de beste optie zal zijn

17 dagen geleden

Reactie op Elineb1990

Ja bij mij was het ook zo gepiept. Ze draait gewoon de hele dag door, ik me ...
Ik heb echt geen idee , ik voel de hele tijd en dacht vanochtend dat ze goed lag maar bleek toch overdwars te liggen🙈 ik voel heel slecht het verschil tussen de kont en het hoofd

17 dagen geleden

Reactie op Mopsje

Ja ik heb geen idee. De aanrijtijd is hier heel lang 1 uur. Dus stel mijn w ...
Oh joh dat maakt het wel heel spannend! Dan moet het wel gecontroleerd inderdaad. Woon je ook in het noorden toevallig? 😉 Vorige week had de gyn het ook over een keizersnede bij mij als de ‘veiligste’ route. Maar had wel het idee dat ze het meest sturen op zo natuurlijk mogelijk, wat ik heel spannend vind omdat de baby zo bewegelijk is. Dus je kan haar wel draaien maar ze draait zo weer terug. Inleiden biedt geen zekerheid op een goede ligging.. Stuitbevalling ga ik niet aan beginnen, durf ik niet. Dus ja ik neig naar een geplande keizersnede omdat ik ook merk dat dit me heel veel stress geeft… vermoeiend allemaal.

17 dagen geleden

Ik ben echt heel blij dat ze weer goed ligt maar die pijn in mn ribben had ik niet echt gemist😅

17 dagen geleden

Reactie op Elineb1990

Oh joh dat maakt het wel heel spannend! Dan moet het wel gecontroleerd inde ...
Ja indd, moet in het isala in Zwolle bevallen. Hier heeft nog niemand het over een keizersnede gehad eigenlijk. Ik hoop ook dat dat niet nodig is. Mijn 3e was ook nog niet ingedaald maar lag wel gewoon goed.

17 dagen geleden

Reactie op Mopsje

Ja indd, moet in het isala in Zwolle bevallen. Hier heeft nog niemand het o ...
Oh nee maar als het je 4e is dan is dat waarschijnlijk ook niet aan de orde! Dit is mijn eerste dus dan wordt er wel anders naar gekeken.

17 dagen geleden

Reactie op Elineb1990

Oh nee maar als het je 4e is dan is dat waarschijnlijk ook niet aan de orde ...
Oh zo ja , dan zit daar het verschil

16 dagen geleden

Mijn dwarsligger is een stuk goed gedraaid maar ligt nog met de voeten boven het hoofd 😅 en dan net boven het bekken. maandag krijg ik een soort alternatieve inleiding in de hoop dat dit de ligging ook gaat helpen en anders volgens mij een keizersnee.. ik vind het allemaal mega spannend

16 dagen geleden

Reactie op bosbella

Mijn dwarsligger is een stuk goed gedraaid maar ligt nog met de voeten bove ...
Ja dat snap ik! Hoever ben je inmiddels? Bijzondere positie heeft jouw dwarsligger gekozen 😅 ligt hij/zij nu wel stabiel? Wat is een alternatieve inleiding? Heb je zeggenschap gehad in hoe en wat nu?

16 dagen geleden

Reactie op Elineb1990

Ja dat snap ik! Hoever ben je inmiddels? Bijzondere positie heeft jouw dwar ...
Ze willen met pilletjes beginnen, en dan kijken of een versie mogelijk is, en dan snel vliezen breken als de positie goed is. De ligging is echt steeds anders, maar de voeten boven het hoofd lijkt wel voorkeur te hebben. Ik heb wel veel zeggenschap gehad, eigenlijk wilde ze al inleiden met 37 weken bij de eerste draaipoging, maar inmiddels kunnen rekken naar 39.

16 dagen geleden

Reactie op bosbella

Ze willen met pilletjes beginnen, en dan kijken of een versie mogelijk is, ...
Wat goed van je! Heel begrijpelijk dat je spannend vindt wat er gaat gebeuren… komt goed, linksom of rechtsom 😊 laat je het ons weten? Succes en sterkte!

16 dagen geleden

De wonderen zijn de wereld nog niet uit, mevrouw is gedraaid en zelfs al deels ingedaald! Ik vond haar vandaag al verrassend rustig dus waarschijnlijk is ze pas net in hoofdligging gedraaid. Volgende week maar checken hoe ze dan ligt maar de gynaecoloog maakte zich geen zorgen meer! Zo bizar hoe het kan lopen joh 😱 moet er ff van bijkomen haha

16 dagen geleden

Reactie op Elineb1990

De wonderen zijn de wereld nog niet uit, mevrouw is gedraaid en zelfs al de ...
Jaaa wat fijn! Onze kinderen maken het allemaal maar spannend.

16 dagen geleden

Reactie op Elineb1990

Ooh heel fijn!!

15 dagen geleden

Reactie op Elineb1990

Wat goed zeg! Echt heel fijn. Ik wordt maandag ingeleid maar ben nog steeds ontzettend ziek heb de datum al 2 keer verzet 😵‍💫 ik hoop zo erg dat ze maandag al een stuk is ingedaald want dan maak ik meteen rechtsomkeer naar huis. Zie er erg tegenop om in deze toestand ingeleid te worden.

15 dagen geleden

Reactie op Stephanie 1989

Ons dwarsliggertje is er ook! Gister geboren, half negen braken mijn vlieze ...
Gefeliciteerd! Wat fijn dat het zo is gegaan!

15 dagen geleden

Reactie op SnnevL

Hij is er, onze Lio. Op de uitgerekende datum. Vanochtend lag hij gelukkig ...
Gefeliciteerd! Klinkt alsof het best vlot ging! Had je al ontsluiting?

15 dagen geleden

Reactie op @1991

Gefeliciteerd! Klinkt alsof het best vlot ging! Had je al ontsluiting?
Mega snel! Bleek al 5cm te hebben, stond ik wel even van te kijken! Niks van gemerkt. Geboren in 2 persweeën, heb hem gelanceerd😂 Daardoor ook wel de nodige schade opgelopen haha.