127 Reacties
11 dagen geleden
Reactie op ZomaarBetty
Ja mijn verloskundige zei ook de kans is heel groot dat het lekker thuis ge ...
Snap ik heel goed, dit is precies alles waar je niet op zit te wachten. Mijn zwangerschap gaat ook niet van een leien dakje. En toen ook nog in stuit… gelukkig is ze nu gedraaid maar maakt ook wel dat ik wel een beetje bang ben voor de bevalling 😅 dat ik me afvraag wat er dan mis zal gaan. Maar zo moet ik niet denken want madame is ook zelf goed gaan liggen dus er gaan ook dingen goed. Maar dit is vast ook herkenbaar voor jullie 😂
De kans op breken van vliezen is sowieso veel kleiner dan een bevalling die start met weeën dus daar maar aan vasthouden 😬 onze baby’s komen er wel uit!
10 dagen geleden
Onze dwarsligger is ook geboren! Na alle draaipogingen de vliezen gebroken, toen heel snel tot volledige ontsluiting, maar toch nog een gekke draai gemaakt waardoor hij niet door het geboortekanaal kon 🙃 dus toen toch nog een keizersnee gehad. Klinkt een beetje dramatisch allemaal, maar ik kijk er goed op terug omdat we heel erg achter onze keuzes hebben gestaan, en er heel goed in overleg is gewerkt ❤️ blij dat hij er is ❤️ (en hopelijk is deze koproller tijdens de pers fase de uitzondering)
10 dagen geleden
Reactie op bosbella
Onze dwarsligger is ook geboren! Na alle draaipogingen de vliezen gebroken, ...
Gefeliciteerd!!! Het is achter de rug!! Een zoon wat leuk 😁 ongelofelijk hoe het is gegaan, avontuurlijk kind hebben jullie gemaakt samen 😉 hopelijk herstel je goed. Hoe was het om een keizersnee mee te maken? Geniet! 🍀