11 Reacties

5 maanden geleden

Ik volg even

5 maanden geleden

Ik zou je adviseren of warm water te gebruiken voor een flesje of koud water op te warmen in de magnetron. Deze apparaten doen er soms echt 5 minuten over (eerst opwarmen en dan nog het flesje maken) terwijl je zelf binnen 1 minuut klaar bent. Je zal ook geen tijd hebben om dat apparaat iedere dag schoon te maken 🙈. En geloof me, als je baby huilt dan wil je zsm die fles erin 🤣🤣.

5 maanden geleden

Geen ervaring met de baby milk maker. , Wij hadden/hebben een waterkoker die op temperatuur kan koken. Dat vind ik wel echt een aanrader 40 graden is goede temperatuur voor flesjes. Duurt niet lang en vooral: je hoeft niet terug te koelen. En zelf vind ik dat ook een wat betaalbaardere optie.

5 maanden geleden

Aanvulling op mijn bericht : Ik kijk hiernaar vooral voor de nacht voeding. Ik heb epilepsie en dit kan beïnvloed worden door in de nachten wakker te worden. Hierom zoek ik een goed apparaat die ik op onze kamer kan zetten. Het is namelijk niet verstandig om dan in de nacht naar beneden te lopen van de trap af

5 maanden geleden

Ik gebruik deze nu al bij mijn dochter en ben van plan het weer te gebruiken bij deze kleine. Ik vind het top. Ik raad wel het goed schoon te houden. En over het opwarmen dat is alleen als je hem aan zet. Bij ons blijft het apparaat gewoon aan dus dan heb je niet dat probleem. Als je meer vragen hebt mag je altijd een pb sturen

5 maanden geleden

Wij hebben de Baby Brezza gebruikt bij onze dochter en ik zou echt niet zonder willen. Met 1 druk op de knop de ideale fles. Voor de komende baby wil ik ook niet meer zonder. Echt een top ding.

5 maanden geleden

We hadden eerst de baby brezza, maar deze gaf standaard veel te veel poeder ondanks dat we de juiste formule gebruikten voor de voeding. We hebben hem teruggebracht en we kochten de Easybaby Milk Maker. Wat een geweldig ding! Nooit teveel of te weinig poeder omdat je hem zelf ijkt. Hij is zo makkelijk in gebruik! Ik kan hem iedereen aanraden. Onze baby drinkt nu naast melk ook thee en water. Dan maken we met de Milk Maker warm water. Superhandig! Ik zeg: kopen die shit!

5 maanden geleden

Reactie op Lies90g

Ik zou je adviseren of warm water te gebruiken voor een flesje of koud wate ...
Niet mee eens. Je kan het apparaat gewoon op stand-by laten staan. Dan hoeft hij niet meer warm te worden. Het schoonmaken hoeft niet elke dag. We spoelen 1 onderdeel dagelijks om en het hele apparaat maak je 1x per week schoon. Omspoelen is 10 seconden en schoonmaken duurt 45 minuutjes. Vooral in de nacht ideaal: je hebt letterlijk binnen 8 seconden je fles klaar.

5 maanden geleden

Hij schijnt vaak niet de goede hoeveelheid poeder af te meten. Wat ik adviseer is een waterdispenser die op temperatuur is. Die schepjes er dan bij in doen is het werk niet meer

5 maanden geleden

Wij hebben de baby brezza en vind het echt een waanzinnig ding. Binnen een paar seconden een fles en schoonhouden stelt niets voor. Echt een uitkomst met een dreumes van anderhalf die nog veel wakker wordt ‘s nachts. Overigens. Als je geen geld wil uitgeven etc. Wat ook prima werkt is een thermosfles heet water, een flesje koud water en een poedertoren naast je bed. Dit is onze vakantieoplossing en kost ook maar 10 seconden meer.

5 maanden geleden

Let op: dit apparaat (en de babybrezza waarschijnlijk ook niet) werkt niet met voeding voor een koemelkallergie. Wij hadden het apparaat twee weken en genoten er vollop van. Toen ging onze dochter op KMA melkpoeder en deed hij het niet meer. Dus hij pakt niet alle voeding!