17 Reacties

7 maanden geleden

Ps het was een uitwendige echo

7 maanden geleden

Veel te vroeg. Helemaal uitwendig...

7 maanden geleden

Reactie op Selmx

Veel te vroeg. Helemaal uitwendig...
Oke, dan wacht ik dinsdag af

7 maanden geleden

3+ wilt zeggen ongeveer 5 weken… dan zie je echt nog niet veel en zoals Selmx aangeeft zeker uitwendig. Mijn praktijk doet niet eens uitwending onder de 10 weken van wegen onduidelijk beeld. Tenzij je echt enorm bezwaar maakt

7 maanden geleden

Reactie op kiim92

3+ wilt zeggen ongeveer 5 weken… dan zie je echt nog niet veel en zoals Se ...
Ah dan is het begrijpelijk! Dankjewel

7 maanden geleden

Reactie op kiim92

3+ wilt zeggen ongeveer 5 weken… dan zie je echt nog niet veel en zoals Se ...
Het betekent, meen ik 5 weken of meer. Je kunt ook langer zwanger zijn.

7 maanden geleden

Reactie op Zonnebloem2020

Het betekent, meen ik 5 weken of meer. Je kunt ook langer zwanger zijn.
Oke ja zoiets begreep ik ook inderdaad, maar omdat er helemaal niks te zien was op de echo, maar dan denk ik ook dat uitwendige echo niet de slimste keuze was haha

7 maanden geleden

Paar weken terug meegemaakt, ik was toen bijna 6 weken maar helemaal niks te zien. 4 dagen later een vruchtje met kloppend hartje gezien en nu 9 weken geweest, je bent waarschijnlijk te vroeg!

7 maanden geleden

Reactie op MamavanNoraSofia

Paar weken terug meegemaakt, ik was toen bijna 6 weken maar helemaal niks t ...
Dankjewel!

7 maanden geleden

Bij mij was er ook weinig te zien. Ik dacht dat ik verder was maar ze schatten me nu op 5-6 weken. Had wel een inwendige echo dan kunnen ze het beter zien. Wat op de echo te zien was hoort wel bij het termijn. Ik mag niet eerder een echo dan volgende week donderdag want kans is dat je anders nog niet veel ziet. Vind het ook erg spannend

7 maanden geleden

Reactie op melissa199524

Bij mij was er ook weinig te zien. Ik dacht dat ik verder was maar ze schat ...
Ja het is ook erg spannend indd , kunnen alleen maar afwachten! Succes alvast

7 maanden geleden

Reactie op nomiiiii

Ja het is ook erg spannend indd , kunnen alleen maar afwachten! Succes alva ...
Dankjewel! Jij ook succes 🍀

7 maanden geleden

Hoi hoi, ik heb dinsdag mijn eerste echo gehad. Mijn test had ook 3+ gezegd en dachten daarom dat ik verder was. 14 februari was mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie. Ik heb wel een onregelmatige cyclus. Ik heb de echo inwendig gehad en ze zagen een vruchtje. En het leek om een vroege zwangerschap. Nog geen hartje gezien. Ze schatte mij 5 weken. Ik mag nu pas 29 april weer voor een echo... erg spannend nog en kan niet wachten...

6 maanden geleden

Reactie op nomiiiii

Ps het was een uitwendige echo
En hoe is het afgelopen? Ik hoop dat alles goed zit..

6 maanden geleden

Ik had vanmorgen een echo nadat op de vorige weinig te zien was. Vandaag op 7 weken gezet met een kloppend hartje 💕

6 maanden geleden

Reactie op melissa199524

Ik had vanmorgen een echo nadat op de vorige weinig te zien was. Vandaag op ...
Wat fijn zeg! Hoe vroeg had je eigenlijk positief getest als je 2 weken minder ver bent dan je in eerste instantie dacht?

6 maanden geleden

Reactie op Zonnebloem2020

Wat fijn zeg! Hoe vroeg had je eigenlijk positief getest als je 2 weken m ...
Ik had de eerste positieve test op 25 maart, 27 maart gaf cb 2-3 weken zwanger aan. Eerste dag van laatste menstruatie was ongeveer 19 februari. Ik heb mijn eisprong vermoedelijk later gehad. Het zag er nu heel goed uit en kan best zijn dat ik over 3 weken toch nog iets vooruit wordt gezet. In 2 weken tijd is het ook echt goed gegroeid 🥰