92 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Silver1208

Mooi toch!! Ik heb dit ook. Men denkt dat ik al veel verder ben, maja.. het ...
Leuk om te zien dat ik niet abnormaal ben hihi!! Jij hebt ook mooie buik!! Wel nog veel angst hier na 2 miskramen.. nog nooit zo ver geraakt als nu 馃檹馃徎

5 maanden geleden

Reactie op Felfel93

Leuk om te zien dat ik niet abnormaal ben hihi!! Jij hebt ook mooie buik!! ...
Nee, je bent zeker niet abnormaal. Ik vind het ook wel spannend hoor. Al heb ik nooit eerder een miskraam gehad, dus begrijp dat het voor jou extra spannend is. Hopelijk kun je tussendoor ook een beetje genieten. Je ziet er iig prachtig uit.

5 maanden geleden

Hier precies hetzelfde hoor! Kan het ook niet meer verbergen iedereen weet het daarom ook al.. Me buik is nu al zo groot als me eerste zwangerschap rond de 5/6 maanden 馃ジ.. Ik geniet er juist heerlijk van het is het mooiste wat er is 馃グ

5 maanden geleden

Reactie op Silver1208

Nee, je bent zeker niet abnormaal. Ik vind het ook wel spannend hoor. Al he ...
Dankjewel 馃

5 maanden geleden

Reactie op blond

Hier precies hetzelfde hoor! Kan het ook niet meer verbergen iedereen weet ...
Ja door 2 eerdere miskramen durf ik het eigenlijk nog niet de wereld uitbrengen.. daarmee dat dit op dat vlak een beetje vervelend is 馃檲

5 maanden geleden

Vrij groot voor je eerste zwangerschap maar zijn vooral je darmen nu. Betekend niet dat het in zo tempo blijft doorgroeien hoor. Ik viel bij me vorige zwangerschappen zelfs af daarna 馃槝 Lekker van genieten, prachtige buik!

5 maanden geleden

Prachtig buikje al! Ik ben morgen 7 weken en heb nu al meer buik dan ik bij de eerste met 20 weken had. Ik pas mn broeken niet meer en heb ook geen idee hoe ik het moet verbergen. Voor nu vooral jurkjes aan, dan valt het minder op.

5 maanden geleden

Reactie op bartmanni

Vrij groot voor je eerste zwangerschap maar zijn vooral je darmen nu. Betek ...
Ja ik ben nog niet bijgekomen eigenlijk dus daarom dat ik er zo versteld van sta 馃檲

5 maanden geleden

Mijn buik is ook best al bol, maar ik was al een paar kilo aangekomen voor mijn zwangerschap. Het is alleen erger geworden met die opgezette darmen nu xD

5 maanden geleden

Ik weet niet hoe je buikje er lre-pregnancy uitzag haha maar mooi buikje heb je al inderdaad

5 maanden geleden

Dit is mijn buik(je) met 9+4 馃挄 3 weken geleden ook een foto gemaakt en ik zie wel duidelijk verschil 馃グ

5 maanden geleden

Ik zit nu (10+2) echt in de fase dat ik mollig lijk ipv zwanger :'D valt best op aangezien ik normaal een vrij platte buik had, dus ik zoek naarstig naar kleding waar het nog niet zo opvalt totdat ik het op mijn werk wil vertellen. Ik heb gelukkig wel 2 zakken met zwangerschaps kleding gekregen van mijn schoonzusje nadat ik het dit weekend verteld heb..

5 maanden geleden

Ik ben nu 10+2 en heb sinds gister ook echt een opvallende buik. Als ik het in hou blijf je het zien. Dat had ik nooit bij een opgezette buik. Echt bizar! Lastig al om te verbergen ook haha

5 maanden geleden

Zijn jullie aangekomen in jullie eerste trimester?

5 maanden geleden

Reactie op RunwayRapsody

Zijn jullie aangekomen in jullie eerste trimester?
Ik ben 2 kilo aangekomen

5 maanden geleden

Mijn buik is ook zichtbaar, beetje zelfde als jouw foto. Ik ben fanatieke krachtsporter en had voor de zwangerschap een zichtbare sixpack. Dus valt nu wel snel op, zelf iemand die ik het vertelde zij ik wist het! Ik zag het op een foto op je social media en dacht hmm zal die zwanger zijn 馃ぃ

5 maanden geleden

Reactie op RunwayRapsody

Zijn jullie aangekomen in jullie eerste trimester?
Ongeveer een halve tot 1kg, wisselt een beetje per dag

5 maanden geleden

Reactie op kristab88

Ik zit nu (10+2) echt in de fase dat ik mollig lijk ipv zwanger :'D valt be ...
Ik draag altijd losse pyjama stof broeken. Ik voel mij altijd een beetje slonzig hiermee 馃ぃ

5 maanden geleden

Reactie op babygeluk24

Ik ben nu 10+2 en heb sinds gister ook echt een opvallende buik. Als ik het ...
Ja inderdaad super vervelend. Ik weet nooit wat dragen, ik voel mij altijd heel lelijk gekleed hahaha

5 maanden geleden

Reactie op RunwayRapsody

Zijn jullie aangekomen in jullie eerste trimester?
Nu met 8,5 week nog niks.