92 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op RunwayRapsody

Zijn jullie aangekomen in jullie eerste trimester?
Ik durf niet meer op de weegschaal zoveel vreetbuien de eerste 4 weken 😂

5 maanden geleden

Reactie op RunwayRapsody

Zijn jullie aangekomen in jullie eerste trimester?
Ik ben eigenlijk afgevallen door de misselijkheid, maar voor de misselijkheid begon was ik een paar kg aangekomen.

4 maanden geleden

Ik had dit ook bij m’n eerste zwangerschap (en bij m’n tweede nu al helemaa ...
Dat hoor je echt elke.keer inderdaad. 🙈

4 maanden geleden

ik heb dat dus hetzelfde, ben vandaag 12+5 🤣 Was bij de eerste zwangerschap net zo 🫣

4 maanden geleden

Ik vind jullie ronde buiken erg mooi! Hier mijn bierbuik bij 13+3 :'D het lijkt net alsof mijn hele buik gewoon naar voren is geschoven. Maar goed, zal hopelijk over een paar weken wel meer op een zwangere buik gaan lijken:P

4 maanden geleden

13 weken hier en al 2 mensen stonden op voor me in het OV vlak na deze foto. Ik heb prikkelbare darmsyndroom en heb daardoor ook wel eens zo’n enorm opgeblazen buik toen ik nog niet zwanger was., terwijl mijn buik op goede dagen redelijk plat is. Vind het nu best moeilijk dat ik al zover in de zwangerschap lijk terwijl het nog niet zo is. Ook wel eens bang dat ik te veel ben aangekomen in korte tijd terwijl ik dus wel bekend ben met deze klachten.

4 maanden geleden

Reactie op kristab88

Ik vind jullie ronde buiken erg mooi! Hier mijn bierbuik bij 13+3 :'D het l ...
Ik heb dit dus ook! 😂 Ben ietsjes flinker dan jou dus bij mij ziet het uit alsof ik veel ben aangekomen...

4 maanden geleden

Bijna 11 weken! Tweede kindje. Gaat echt een pak sneller nu!

4 maanden geleden

Reactie op Felfel93

Ja ik vind het niet erg maar verstop dit maar eens voor de buitenwereld 🙈
Dan maar niet verstoppen toch? Ik ben ook al lekker rond. Het enige wat ik kan doen is een wijdere blouse aan. En anders: jammer joh. 🤣 kan moeilijk in een ballonjurk lopen.

4 maanden geleden

Oh ik ben zo blij met dit topic 😂 Hier ook al écht een buikje. Stond laatst in de speeltuin en een andere moeder zei: ‘oh, 13 weken? Ik dacht dat je 20 weken was.’ En bedankt 🫢

4 maanden geleden

Tweede kindje , morgen 14 weken en ben nu al net zo rond als dat ik bij mijn zoontje met 18 weken was😂 Ben vrij slank dus de buik valt ook erg op, heb al meerdere felicitaties van vreemde gehad😅

4 maanden geleden

14 weken 💕

4 maanden geleden

Morgen 12 weken 🙈 Sinds een week is er plots een buikje. 🥰

4 maanden geleden

11+2 🤭 2e zwangerschap!

4 maanden geleden

Weten jullie allemaal al wat jullie krijgen? Hier een aantal mensen die zeggen omdat je al wat dikker bent krijg je een meisje. Ik had er nog nooit van gehoord maar was ff nieuwsgierig 😅

4 maanden geleden

Reactie op 71124

Weten jullie allemaal al wat jullie krijgen? Hier een aantal mensen die zeg ...
Bij mijn zoontje had ik ook al heel snel een enorme buik… zegt wat mij betreft niets. Ligt volgens mij meer aan je eigen lichaam

4 maanden geleden

Reactie op 71124

Weten jullie allemaal al wat jullie krijgen? Hier een aantal mensen die zeg ...
Ik heb ook vrij vroeg een ronde buik gekregen. Vandaag 15w en sinds ong anderhalve week heb ik zo'n grote buik dat mijn collega's het nou ook echt opvalt. Ik lijk wel 6 maanden. Maar vandaag hebben wij te horen gekregen dat het een jongetje wordt 🥰 dus deze theorie klopt toch niet

4 maanden geleden

Reactie op Smos

Bij mijn zoontje had ik ook al heel snel een enorme buik… zegt wat mij betr ...
Oh haha ja als die baker praatjes 😅

4 maanden geleden

Hier nu 12 weken. Foto is van iets eerder. Ik krijg constant de vraag of het er geen 2 zijn en mensen zijn verbaasd over mijn buik 🥹 .

4 maanden geleden

Vandaag precies 13 weken. Had voorheen een super platte buik, dus het begint 😊. Bij 9 weken vroeg ik aan de verloskundige wanneer je iets begon te zien. Ze waarschuwde dat het bij mijn postuur (en omdat het mijn eerste zwangerschap is) waarschijnlijk pas tussen week 16 en 20 een beetje zichtbaar zou worden… dat is verkeerd ingeschat 🙈