92 Reacties

4 maanden geleden

11.5 week was ik daar, 2e zwangerschap, ;)

4 maanden geleden

Inmiddels valt het bij mij ook echt op. 14+4 nu, maar als ik mijn lichaam zonder kleding zie lijk ik op de foto's van vrouwen die 20 weken zwanger zijn 😅 Las wel dat dit erfelijk bepaald kan zijn, mijn moeder was ook heel rond bij mijn broers zwangerschap en bij mij had ze juist een klein buikje tot het einde 😂 misschien dat ik de 2e zwangerschap wel ook een kleiner buikje heb dan ;p al maak ik me er niet zo druk om, zolang de baby maar een gezond gewicht heeft 🤞

4 maanden geleden

15wkn op deze foto. Zwanger van de 2e🩷🩵

4 maanden geleden

Dit was 2 weken geleden met 12 weken, eerste zwangerschap 🩷

4 maanden geleden

Prachtige buikjes hoor dames🥰 Ik voel me vooral als de onderstaande afbeelding🥴

4 maanden geleden

Hier 13 + 1! Nu 14 + 5 en kreeg gisteren al de opmerking “hou je buik eens in joh” (als grapje, ik weet van wie het kwam) dus het gaat steeds meer opvallen!

4 maanden geleden

Ik ben ook al goed op weg, vandaag 13w5d

4 maanden geleden

Ik heb precies hetzelfde en ook bij mij is het mijn eerste zwangerschap! Lekker laten gebeuren en showen!! Ik heb me laten vertellen dat geen enkele zwangerschap normaal is, want elke zwangerschap is anders dus gewoon prima hoor!

4 maanden geleden

12+5, gebeurd nog weinig 😁

4 maanden geleden

Reactie op jorjam2024

12+5, gebeurd nog weinig 😁
Ik denk dat jij super fit bent ! 🙈 ik iets minder hahaha

4 maanden geleden

Ik ben blij dat er meer mensen zijn waarbij het al zichbaar is bij 12 weken. Ik ben 11 weken halverwege ong dacht ik. Maar had ook zo een erge vreetbuien dat ik dacht dat het alleen vet was dat ik ben aangekomen. Ook al een lekker rond buikje. Zal binnenkort eens een foto maken

4 maanden geleden

Ik ben 14 weken zwanger van mijn eerste, mijn buik is nog weinig zichtbaar. Savonds wel iets meer.

4 maanden geleden

Reactie op 71124

Weten jullie allemaal al wat jullie krijgen? Hier een aantal mensen die zeg ...
Bij de eerste zag ik pas na 20 weken een buikje verschijnen en zei iedereen ‘het is een jongen’, maar het was toch echt een meisje 🩷 Denk dat het ook aan je postuur ligt en dat ook elke zwangerschap, ongeacht het geslacht, weer anders is.

4 maanden geleden

Bij 10 weken en wat dagen 🤍

4 maanden geleden

Ik ben nogal stevig van mezelf maar het begint ergens op te lijken ipv een grote vetrol🥹

4 maanden geleden

Bij mij zie je echt nog niks. Behalve mijn dikke buik, wat altijd al dik is geweest. Bij mn eerste zag je het pas met week 25.

4 maanden geleden

Hier ook een flinke buik, 12+4 nu. Zwanger van een tweeling. Helaas een baby’tje overleden. 🩵🩷

4 maanden geleden

15+6 hier…. Is nog klein vindt ik zelf.

4 maanden geleden

Gisteren 13+2 ❤️

4 maanden geleden

Deze is vandaag gemaakt. 13+4. Dit is mijn derde zwangerschap.