105 Reacties

één maand geleden

Nee geen alcohol. Tuurlijk verlang ik er stiekem wel naar als iemand met een gekleurde cocktail naast mij zit. Maar ik wacht nog een paar maandjes. Zou dan eerder kiezen voor een lekker ander zelfgemaakt sapje/alchohol vrije cocktail

één maand geleden

Nee, ik ruik wel lekker eraan als t er staat maar voordeel aan zomers zwanger zijn is dat er zo veel lekkere 0.0 biertjes zijn met smaakjes dus is toch gezellig.

één maand geleden

Ik denk maar zo. Dat drankje staat er over 4 maanden ook nog wel. Toevallig laatst breezer watermeloen gehaald en echt hij roept me. Maar hoe ga ik me voelen als ik 1 drankje neem en er na de geboorte iets niet 100% is met mijn kindje. Dat hoeft niet eens door de drank te komen. Maar ga ik daarmee kunnen leven. Kan ik dan tegen mezelf zeggen je hebt alles gedaan om je kindje de beste start te geven die je maar kan. Kan ik dan zonder schuldgevoel naar mijn kindje kijken en niet elke dag denken. Wat als..... nee dat kan ik niet. Dus die breezer blijft mooi nog een paar maanden staan in de kast en als het zover is zal ik er extra van genieten.

één maand geleden

Reactie op Lboo9

Nee, ik ruik wel lekker eraan als t er staat maar voordeel aan zomers zwang ...
Haha, ja even snuffelen aan de drankjes is echt heerlijk! Voorheen dronken mijn vriend en ik graag een speciaalbiertje in het weekend, maar nu hebben we er een hele sport van gemaakt om de 0.0 biertjes te ontdekken. Ik vind dat zo leuk om samen te doen!

één maand geleden

Nee, niets meer.. als mijn man onze favoriete rode wijn drinkt ga ik aan het glas ruiken 😂 het idee telt