9 Reacties

6 maanden geleden

Hoi! Dit heb ik ook eens gehad maar in een later termijn is dit toch weer terug gezet. Ik had zelf betekend 17 maart. Werd toen gezet op 24 maart en later zijn ze terug gekomen op 18 maart. En dat was uiteindelijk de datum die vast bleef (hij is 11 maart geboren).

6 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Hoi! Dit heb ik ook eens gehad maar in een later termijn is dit toch weer t ...
Betekend = berekend*

6 maanden geleden

Wij hadden het afgelopen week ook, gezien dit van een donor is en niet past met de poging en datum wordt dit opnieuw beoordeeld middels de 13 weken echo, die volgens berekening dan ook pas bij 14,5 week is😅. Baby komt wanneer die wil dus we gaan het zien. Vorige zwangerschap ook meegemaakt..

6 maanden geleden

Je kan het toch gewoon vertellen aan de rest? Waarom zou je 2 weken willen wachten? Doe wat goed voelt en als je het nu al graag aan iedereen vertelt, zou ik het lekker aan iedereen vertellen.

6 maanden geleden

Ik ben ook een week teruggezet, maar bij mij is er ook sprake van een onregelmatige cyclus door PCOS dus verbaasde ik me er niet over. Betekent ook dat ik weer iets langer moet wachten op de volgende echo. En ik heb veel last van kwaaltjes dus denk pffff nog een extra week. Ik heb ook vroeg getest. Maar ach. Ik ben als het goed is maar 1x zwanger. Dus ergens popel ik om het anderen te vertellen, maar is de magische zwanger zijn bubbel nog even intact zonder dat we daar anderen bij hoeven te betrekken. En dat is ergens ook wel heel mooi ❤️

6 maanden geleden

Ik kan je niet helpen met terug gezet te zijn.. mijn termijn en de groei kloppen precies en lopen mooi op… maar positief testen op 3 weken kan wel… Ik testte positief op 3w3d in de middag. Dit waren mijn testen toen. Ik heb een kortere LT fase.. vandaar dat het gewoon kon ☺️

6 maanden geleden

Bij mijn vorige zwangerschap zijn we volgens mij een halve week terug gezet bij de termijnecho. Waardoor we nèt niet in aanmerking kwamen voor de 13-weken echo (die ging dus bij de 'originele' datum in). Maargoed, ik had ook een onregelmatige cyclus, dus vond het ook niet heel vreemd. Wat ik me wel afvraag: waarom 'moet' je nog 2 weken wachten? Ik heb het de meeste mensen nu al met 8 weken verteld 🙈

6 maanden geleden

Ik heb vorige week de eerste echo gehad. Ik dacht dat ik 8 weken was maar werd teruggezet naar 6+3. Vruchtje zat op de goede plek maar was nog te klein om een hartje te zien kloppen. Morgenavond weer een echo. Echt zoo spannend. Ik heb een slecht voorgevoel, maar misschien ook uit zelfbescherming. Morgen hopelijk duidelijkheid of het allemaal goed is!🤞🤞🤞

6 maanden geleden

Ik ben met mijn eerste echo op dinsdag 9 april 3 dagen terug gezet ten opzichten van mijn eigen berekening. Vandaag had ik mijn 2e vroege echo en ben ik weer 2 dagen vooruit gezet. Vandaag ben ik 8+5 weken en was mijn verloskundige weer erg tevreden. Weer een goed kloppend hartje gezien en een begin van het beentje. Je hebt goede beelden gehad en dat is het belangrijkste denk ik!? Bij ons in de omgeving weten al een hele hoop mensen dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. Jij moet je er goed bij voelen en of dit nou bij 6, 12 of 20 weken is ligt aan jou en je partner!Als je niet nog eens 2 weken wilt wachten zou ik het zeker kenbaar maken😊