Hoi allemaal,
Ik had nooit gedacht dat ik me zo zou voelen, laat staan hier een topic over te plaatsen op een forum, en ik schaam me best.. maar ik ben echt heel eenzaam en ik weet niet meer goed wat ik ermee aanmoet. Mijn beste vriendin was altijd mijn zus. Sinds een paar maanden voel ik dat er een steeds grotere afstand ontstaat en zijn er spanningen. Ook bij mijn moeder voel ik afstand en heb ik al heel lang het gevoel dat mijn zus en haar kinderen altijd belangrijker zijn. Verder heb ik alleen 2 vriendinnen die ver weg wonen en maar een paar keer per jaar zie.
Ik heb een lieve man en een schat van een dochter, maar dat is niet hetzelfde. Het was ook voor mijn zwangerschap al moeilijk, maar nu ik zwanger ben heb ik er steeds meer verdriet van. Ik worstel ook met de vraag of mijn zus nog wel bij de bevalling moet zijn. Dat was met de eerste wel zo.
Ik had nooit gedacht dat dit een probleem zou vormen voor mij. Ik ben introvert en heb niet heel veel vrije tijd over, ik dacht niet dat ik ooit behoefte zou hebben aan andere vriendschappen dan met mijn zus.
Dames die dit herkennen en misschien nader contact zouden willen? Ik woon in de regio west-brabant.