6 Reacties

2 maanden geleden

Al zouden het je hormonen zijn, dan nog is het echt hoe jij je voelt en daarmee geen aanstellerij! Wel balen, want al is het je 1e, 2e of 20e zwangerschap, het is toch speciaal. Zou een yoga/zwangerfit/zwangerschapszwemmen of ander soort clubje geen goed idee zijn? Ik vind het superfijn om elke week dezelfde mama’s to be te zien, ook al ken ik ze nu nog nauwelijks. Ik vind het wel lekker om juist de twijfels en kwaaltjes enzo te bespreken met ‘vreemden’ die in hetzelfde schuitje zitten!

2 maanden geleden

Ik weet niet waar je woont, maar wellicht helpt online contact je ook wel een beetje. Ik sta daar wel open voor. Dit is mijn eerste zwangerschap, maar kan de hele dag wel baby praat aanhoren en er zelf ook helemaal van genieten en symptomen uitwisselen 😇. Ik ben zelf morgen 23 weken

2 maanden geleden

Reactie op Yasje06

Ik weet niet waar je woont, maar wellicht helpt online contact je ook wel e ...
Dat lijkt me inderdaad erg leuk, dankjewel 😊 Woon zelf helemaal onder in Limburg, Kerkrade

2 maanden geleden

Reactie op Chibi24

Dat lijkt me inderdaad erg leuk, dankjewel 😊 Woon zelf helemaal onder in ...
Ik woon in Tilburg. Dus dat is nog te overzien dacht ik zo

2 maanden geleden

Hai wij zijn ook 130 km van onze vrienden gaan wonen dus dat stukje begrijp ik goed. Ik woon ook in Limburg maar dan wat noordelijker. Ik ben babypraat nooit zat dus je kunt altijd tegen mij kletsen. Ik ben nu 24 weken dus we lopen gelijk

2 maanden geleden

Reactie op Chibi24

Dat lijkt me inderdaad erg leuk, dankjewel 😊 Woon zelf helemaal onder in ...
Op t forum is een topic met iets van Kan wel nieuwe vriendinnen gebruiken. Ik geloof dat er een aantal ook in Limburg zaten die zochten naar contact. Als je t liefst face-to-face met iemand contact hebt vind je daar misschien iemand🤗 Ik woon zelf in Alphen ad Rijn, dus das wel wat te ver😅. Ik denk ook dat iets als een zwangerschapssportclubje een goed idee is (dus zwemmen of gewoon fitness speciaal voor zwangeren).