11 Reacties

6 maanden geleden

Heel veel sterkte met het verwerken hiervan. Hier kon je niks aan doen en de arts heeft je dit gezegd dus onthou dit ook!!! Je kon er niks aan doen. Je kon er niks aan doen. Wat een engel in jullie auto!!!

6 maanden geleden

Wat naar dat jullie/jij dit hebben/heeft ervaren.. Goed en fijn dat het goed met jullie gaat. De schuldgevoel kan ik goed begrijpen. Goed uitrusten en denken dat het erger kon aflopen❤️ heel veel sterkte

6 maanden geleden

Jeetje wat ontzettend naar! Fijn dat het uiteindelijk geen grote gevolgen heeft gehad. Ik kan me wel voorstellen dat het vertrouwen in jezelf en het vertrouwen in je lichaam hiermee een flinke deuk heeft opgelopen. Houdt jezelf voor dat er een medische verklaring voor is, en dit dus absoluut niet jou schuld is! Ongelukken in het verkeer gebeuren nu eenmaal vaker dan je lief is. Veel sterkte en hopelijk kun je het snel een plekje geven 🫶🏻

6 maanden geleden

Dankjewel voor de lieve reactie's.. Het is niet in de koude kleren gaan zitten en moet dit echt even gaan verwerken, mijn lichaam laat me behoorlijk in de steek en dat geeft alles behalve een veilig gevoel 🫠

6 maanden geleden

Sterkte! Wat ontzettend heftig zeg! Ik heb ook last van een hele lage bloeddruk (maar ik voel het wel aan alles). En heb ook het gevoel dat ik niet de auto in moet/wil. Ik dacht tot nu toe steeds van misschien stel ik me aan en moet ik me eroverheen zetten. Maar jou bericht bevestigt dat ik bij mijn eigen gevoel moet blijven! Bedankt voor het delen. En weet… Het is echt niet jou schuld! Je hebt op dat moment een keuze gemaakt met al de informatie die je op dat moment had.

6 maanden geleden

Reactie op ?

Sterkte! Wat ontzettend heftig zeg! Ik heb ook last van een hele lage bloed ...
Het enige wat ik kan zeggen, als je gevoel zegt dat je het niet moet doen, doe het niet. want het gaat zó snel en je merkt het gewoon niet. Ik ben gewoon een stuk film kwijt, en heb een enorm schuldgevoel. Dankjewel voor je berichtje 🙏

6 maanden geleden

Ah meid wat enorm heftig!!!! Zooo blij voor je dat het tot nu toe goed mag gaan. Herken dit enorm, m’n zwangerschap vorig jaar een paar keer black out. Door idd HB te laag en lage bloeddruk. Voelde heet 9 van de 10 keer NIET aankomen. Wat t eng maakt om dingen te ondernemen! Sterkte🤎blijf er over praten hoor zodat t geen te groot ding word!

6 maanden geleden

Jeetje krijg er kippenvel van, wat heftig voor jullie!! Godzijdank alles goed afgelopen en 'alleen blikschade'. Ga je inderdaad niet schuldig voelen, dit bedenk je ook niet zomaar. Voor mij een goede wake up call want wij gaan in juni naar Frankrijk. Mijn man en ik rijden om en om maar dan zorg ik ook wel even voor wat autodropjes ofzo voor de bloeddruk. Pak je rust en geef je gezin vooral een dikke knuffel 💞 iedereen is nog heel!

6 maanden geleden

Wat een heftig verhaal! Geef jezelf de tijd om dit een plekje te geven zou ik zeggen. Zoiets is niet niks. Je hebt niets kunnen doen om dit te voorkomen, je hebt gehandeld met de kennis die je op dat moment had. Dus wees lief voor jezelf! Dikke knuffel en veel sterkte vanuit hier voor jou en je gezin.

6 maanden geleden

Wowwww wat een geluk! Een engel op je schouder. Het is niet jouw schuld geweest! Duidelijk een black-out. Sterkte!

6 maanden geleden

Zo meis even geluk gehad .. Maar ja ik herken dit ik heb het zelf ook mee gemaakt.. https://www.112haarlem.nl/2013/03/bestuurster-gewond-na-botsing-op-de-zijlweg/ Echt zo klote maar je kan er helaas weinig aan doen hopelijk voel je je de rest van je zwangerschap wel gewoon goed..